zal er even bijzetten dat dit niet echt is voor een discussie over het wel of niet gebruiken van een slipmatje..maar puur de vraag of hij ook functioneel is voor een wat flinkere tot zwaarlijvige ruiter
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.
alleen buiten kan het soms echt niet, tevens is hij als hij echt bang is voor iets beter de houden op dan ernaast.

(tenminste als we het over dezelfde hebben, je link doet het niet hij begint bij startpagina)
wel een krukje zoeken hebben alleen stoelen en het andere paard die er tussendoor loopt sloopt echt alle dingen..
Juliette86 schreef:Pistasche schreef:(tenminste als we het over dezelfde hebben, je link doet het niet hij begint bij startpagina)
Klopt, andere pagina's hebben geen eigen link. Dus even doorklikken naar zadels en dna naar beugels. Staat op de eerste pagina.

dus dat is het probleem niet sta namelijk prive op wei met stallen en kantine ... is niemand dan ik of de eigenaren van mn paardjes.
(je hebt dr geen westernbeugels van zeker) 
Het zadel past goed, het heeft alleen weinig houvast op dat paard. De dame in kwestie heeft ook geen maatje 36 overigens. Dat een paard last zou krijgen van het matje omdat het onder het sjabrak ligt is onzin, het paard van mijn kennis heeft nergens last van, en mijn paard had dat ook niet toen ik nog een antislipmatje gebruikte. Overigens moet zo'n matje ook niet onder een sjabrakje, dan heb je namelijk te veel spul onder je zadel. Gewoon alleen zo'n matje onder je zadel, al heb je voor een boomloos geval natuurlijk een pad met inlages nodig. Die antislipmatjes kosten hooguit 20 euro dus ts, dat zijn nauwelijks de kosten. Wat let je om het eens te proberen? moonfish13 schreef:Met zo'n matje hang je gewoon aan de huid van je paard en dat lijkt mij niet echt fijn voor je paard.