Ik heb zelf het idee dat het niet helemaal lekker zit.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Taartjeh schreef:xMarloess schreef:Ik zou de neusriem hoger doen, tot ongeveer 1cm onder het jukbeen. De keelriem kan ook wel iets strakker.
Ik vind de keelriem behoorlijk strak zitten hoor, het is toch de bedoeling dat je een vuist ertussen kan doen?

MarvanTom schreef:Billy schreef:Is dit serieus?
mijn idee ook...
JoviBan schreef:De neusriem zit te laag en het bit is veels te hoog ingehangen. De mondhoeken worden helemaal omhoog getrokken.

Pashon schreef:JoviBan schreef:De neusriem zit te laag en het bit is veels te hoog ingehangen. De mondhoeken worden helemaal omhoog getrokken.
het bit hangt zo hoog in de mond omdat er flink aan getrokken word, dit is overduidelijk te zien op de foto.
maak eens een foto waar het paard het hoofdstel om heeft en dan met losse teugels dan is ook te zien of het bit goed zit. naar mijn idee mag die wel een gaatje hoger.
de keelriem mag ook iets strakker, die hoord niet onderaan de kaak te hangen.
Pashon schreef:JoviBan schreef:De neusriem zit te laag en het bit is veels te hoog ingehangen. De mondhoeken worden helemaal omhoog getrokken.
het bit hangt zo hoog in de mond omdat er flink aan getrokken word, dit is overduidelijk te zien op de foto.
maak eens een foto waar het paard het hoofdstel om heeft en dan met losse teugels dan is ook te zien of het bit goed zit. naar mijn idee mag die wel een gaatje hoger.
de keelriem mag ook iets strakker, die hoord niet onderaan de kaak te hangen.