Er staat ergens een zadel te koop met een logo van een zadel en een zweep door elkaar heen met eronder een telefoonnr, maar het merk is onleesbaar. Het logo staat aan de buiten kant van het zweetblad net onder de plek waar je de beugelriemen insteek (dat gedeelte wat over is).
Herkent iemand dit, ik zou graag willen weten wat voor merk dit is.
Een zadel, een zweep en een cap denk ik? Maar dat is niet het merk denk ik, maar eerder een logo van waar het gekocht is.
DTL
Geplaatst: 24-06-09 11:09
Die heb ik ook nog nooit gezien, maar is idd een cap, zadel en zweep volgens mij zoals Nagini ook zegt. Misschien rare vraag hoor, maar weten de verkopers van het zadel het niet?
Vaag hoor, zou inderdaad eens het nummer bellen wat erop staat of er even mee naar een ruitersportzaak gaan, misschien dat zij een idee hebben. Ik zou het in ieder geva niet weten..
Gatecrasher, het zadel is nog niet van mij dus ik heb ook alleen de fotos. Het nr is erop niet te lezen en ik kan het dus ook niet naar een ruitersport zaak brengen. Ik was benieuwd of het een goed merk was (endus wat het merk was).
Naooom
Geplaatst: 24-06-09 13:19
ik heb het merk inderdaad ook nog nooit gezien ben benieuwd wat het merk zou zijn maar het is geen rossner zoals iemand hier boven al zei want Rossner heeft een R op het zweetblad staan
Wat voor tekst staat er om het zadel heen? Ik kan het op de foto niet goed zien.
Ytjuuuh
Geplaatst: 24-06-09 19:47
Ze zetten wel een vaker logo's op het zadel. Kan een logo zijn van een manege, is volgens mij meer tegen diefstal van een zadel.. Kunnen ze het zadel altijd terug herkennen.
Ik denk dat het dus gewoon een logo van een manege is.