Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
(hij is overgins nu gewoon GOED niet te strak ofzo!! denk zeg t ff)
hij is opzich heel lief met opstappen al wil hij wel eens een beetje lopen, maar zodra je er een stoel naast zet vind hij het niks meer
zowieso redelijk nerveus pittig paardje 

opzich vind ik het nog allemaal niet zo erg maar het is gewoon zo dat het onmogelijk is steeds met hun te blijven gaan daar ze nooit weten hoelaat en ik dus eigenlijk heel de dag thuis moet zitten w88 tot ze eindelijk bellen dat ze kunnen gaan. Dit gaat even zo maar ik kan niet heel mn leven opgeven om met hun naar de paarden te gaan.bv zeggen van o ik was mn hond ff gaat gewoon niet, als ze bellen moet ik binnen 5 min klaar zijn:S
de nieuwe is wel bestelt en komt nog aan, zal hier rekening mee houden
maar het ging nu vooral op de oude 
) de antislipmat reageerde ze totaal niet op *nu is ze duits maar ze verstaad me opzich altijd goed, maar miss snapte ze het ff niet* iig nu ben ik ff blut maar die 10 euro 2derhands kan ik ook wel sneller betalen voor hem! al moet ik wel weten of het met dekje (bont zadeldekje heeft hij, in de vorm van t zadel) dat antislip ding het nog goed genoeg doet! daar ik anders weer zal moeten vragen of t zonder dekje mag...)
(althans zo ist nu..heeft er pas 2 x opgelegen) miss helpt het westerndekje er ook tegen. Ik was vandaag aant einde van het rijden afgestapt en opnieuw opgestapt (alleen) en hij schoof wel maar heel minimaal dat je het weer recht kon krijgen door erna even goed maar rechts te leunen al staande ofzo