Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

cob/pony is voor CDE pony's ongeveer. (voor mijn Welsh van 1.25 (B) waren ze iet wat aan de grote kant)

Puera schreef:Als je maat Full om hebt, tegen welk probleem loop je dan op? De lengte?
Ik heb voor mijn merrie van 1.60 m met korte pijp de Lami Cell Pro. Erg fijne peesbeschermers, voor mijn gevoel vallen ze iets kleiner dan bv. de standaard maat Full van BR.
Jolienn schreef:Ik zou bijna zeggen welk merk heeft ze niet! Cob word ook wel vaak Pony genoemd hoor, das dan niet voor inimini pony's dan heet het maat Shet meestal
Ik heb van BR 3 stel maat cob/pony en 2 stel maat paard. Nou dat verschil is wel duidelijkcob/pony is voor CDE pony's ongeveer. (voor mijn Welsh van 1.25 (B) waren ze iet wat aan de grote kant)
Puera schreef:Nope, BR heeft alleen pony of full... of ik loop achter.
Toevallig heb ik de Lami Cell's vorige week ofzo voor iemand opgemeten...
Deze zijn 25 cm, dat is de gehele lengte van de beschermer inclusief het neopreen erbij gemeten. De lengte van het harde gedeelte is ongeveer 20½ cm.
Eskadron Flexisoft maat full:
Die zijn een cm korter, dus in z'n geheel (incl. het neopreen) 24 cm. Maar het harde is weer iets langer, 21½ cm.
Weet niet of je er wat mee kunt.