let niet op mijn handen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, volgens mij ookDiegoWendy schreef:, volgens mij ook
maar... handige bijkomer... past het ook op het paard waar je hem voor koopt???
niet te klein iig. 

JoviBan schreef:Juliette86 schreef:Kan je het adel dan niet vooraf passen op die pony?
Dit vind ik toch wel een vereiste hoor.
Ik snap niet dat mensen een zadel kopen zonder deze eerst op het betreffende paard te passen èn er mee te rijden.
alskarskogen schreef:heb ik geschreven dat ik het zadel al gekocht heb? ''ik KAN dit zadel overkopen van een vriendin.'' ''ik heb de pony nog niet. maar ik kan dit zadel LENEN tot ik weet of de pony het zadel kan hebben.''
Mensen willen alleen maar dat je niet zomaar wat op je pony gooit, het is heus goed bedoeld
hestejente schreef:alskarskogen schreef:heb ik geschreven dat ik het zadel al gekocht heb? ''ik KAN dit zadel overkopen van een vriendin.'' ''ik heb de pony nog niet. maar ik kan dit zadel LENEN tot ik weet of de pony het zadel kan hebben.''
Rustig maar, je bent nog niet zo lang op bokt, de reacties die je hier krijgt zijn volstrekt normaal voor bokt-begrippenMensen willen alleen maar dat je niet zomaar wat op je pony gooit, het is heus goed bedoeld
sorry. maar ik vind wel dat sommige mensen niet kunnen lezen: ''Ik snap niet dat mensen een zadel kopen zonder deze eerst op het betreffende paard te passen èn er mee te rijden.''