Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Juliette86 schreef:De pommels zijn hetzelfde voor de cheyenne en de london. De zachte pommels worden gebruikt voor hele brede paarden waarbij zelfs de breedste pommel nog te smal is. Ik durf ook met vrij grote zekerheid te zeggen dat je london met medium brede pommel niet op die belg gaat passen, dan gaan de punten naast de schoft prikken. Daarvoor kan je dan beter die zachte gebruiken.
. Om te kijken of hij wel past zou je hem eens los op je fries moeten leggen. De vlakken aan de binnenkant moeten dan mooi aansluiten langs de schoft. Ik heb wel zo'n vermoeden dat deze ook voor je fries te smal is en dat je minimaal een medium nodig gaat hebben.

)Monatoetke schreef:Ja ze heeft een rond buikje zie ik en daardoor zal de singel wel naar voren schuiven denk ik he?
Maar het zadel moet toch echt wat naar achteren anders zit je met je gewicht ook te ver naar voren en dat is echt niet goed.
De singel moet een volle hand achter haar 'oksels' en wat ik zo zie van de foto's moet dat prima kunnen. Het enige wat een heikel punt kan zijn is dat de singel met zadel en al weer naar voren schuift. Een banaansingel werkt bij je fries niet?
, en dan zijn het nog de mooiste foto's niet 

)