Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Suzan_bobar schreef:Wat voor vulling zit erin?? Is deze makkelijk aan te passen (las ergens dat wintec bijv niet op te vullen zou zijn??)
Ik wil gewoon zoveel mogelijk info over verschillende zadels krijgen voordat ik weer een verkeerd zadel heb.
Een tweedehands zadel heb ik ook geen goede ervaringen mee, scheef en andere ellende. Ik zou het liefst weer een western model hebben, maar niets past, drama,.....
Endurance lijkt mij nog het meest geschikt, gezien de afstanden die ik rijdt,....
Bubsj schreef:Ze zijn in het bruin en zwart te krijgen. De T6 (met ronde lepel) heeft als het goed is een vaste boom, lederlook en is geschikt voor warmbloed paarden. De T4 (vierkante lepel) is gemaakt voor koudbloeden en heeft als ik me niet vergis wel een verwisslebare voorboom, maar pin me er niet op vast.
Suzan_bobar schreef:Wat voor vulling zit erin?? Is deze makkelijk aan te passen (las ergens dat wintec bijv niet op te vullen zou zijn??)
Ik wil gewoon zoveel mogelijk info over verschillende zadels krijgen voordat ik weer een verkeerd zadel heb.
Een tweedehands zadel heb ik ook geen goede ervaringen mee, scheef en andere ellende. Ik zou het liefst weer een western model hebben, maar niets past, drama,.....
Endurance lijkt mij nog het meest geschikt, gezien de afstanden die ik rijdt,....

Ik denk dat ik een afspraak voor dinsdag ga inplannen om de rug van mijn paard eens te laten checken en te kijken of er een zadel is die kan passen....