Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Snoevie schreef:zijn beschermers gevoerd met bont niks voor je paard?het bont loopt door langs het randje waar je paard last van krijgt.
ik weet niet wat je uit wil geven,maar die van eskadron zijn erg fijn,maar ik heb ook de Harry's horse variant gehad,die is een stuk voordeliger,maar ook fijn in gebruik.
ooteman verkoopt ze
Oreo schreef:Tijdelijk bandageren tijdens het rijden? Zorg wel dat het goed zit, dus als je geen ervaring hebt kun je het beste iemand zoeken die dat wel heeft, anders werkt het averrechts.
Hannel schreef:De mijne krijgt van leren ook wondjes.
Met wol lijkt me wel goed, of wel van die western beenbeschermingsdingen? Die zijn duur maar daar krijgen ze normaal geen wondjes van. Ik vind die wel niet zo handig om aan te doen met alle plakkers enzo...
Nookie87 schreef:Tegen het strijken kan je ook altijd ringen proberen, dan hoef je dus geen andere beenbescherming te gebruiken. Bij divoza hebben ze ze in ieder geval.
Even een plaatje ter verduidelijking:
Sjonniej schreef:Ben je bang dat je paard zo erg strijkt dat ze die westernbeschermers kapot strijkt?
Is het dan wel verantwoord om met dit paard te rijden, vraag ik me dan af......

lisette_D schreef:Ik heb sinds een tijdje de vererus evo shield echt een aanrader!! Ik gebruik ze voor en achter voor een paard met een zeer gevoelig huidje.. Ze sluiten om de kogel heen en het harde gedeelte zit alleen aan de buitenkant dus dit komt niet op de huid..
lisette_D schreef:En waarom zijn ze denk je niet geschikt? Klopt ze zijn er in de maten M en L ik kan wel even wat maten voor je opnemen mocht je het willen... Eskadron pro actibe zijn toch de 3in1 beschermers? Deze bevatten geen harde delen en ik had begrepen dat je dat juist wel nodig had? Anders zijn die ook erg fijn!