[WN] ''cowboyhoed''?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ch_ntii123

''cowboyhoed''?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 11:53

Ik vroeg me af, ik ben met mn paardje de westernsport in gegaan, en nou vind ik een ''cowboy''hoed erg leuk.

Ik vroeg me alleen af, wat denken jullie als jullie een vrouw/meisje met een cowboyhoed buiten zien rijden? Is het niet een beetje té?

Nicolevdl

Re: ''cowboyhoed''?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:18

Ik denk dan: doe een cap op!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:21

Ik vind het zeker niet té, vind het wel leuk staan :D

Ik zie er soms buitenrijden met een cap op en daar hun hoed over :') Echt leuk om te zien :D

@Nicolevdl: cap of geen cap is toch eigen keuze ;) zelf stap ik niet op een paard zonder cap, maar kom, het is een hele andere discussie :D

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 12:33

een cap past niet bij westernstyle:P, ik rijd met cap altijd buiten.. maar eerlijk gezegd vindt ik een hoed leuker, maar denk dan bij mezelf, wat zullen mensen dan denken...

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 12:59

een hoed is zeker wel leuk, alleen een cap is natuurlijk veiliger! kan je niet zoals Chipieke zegt een cap opdoen en dan die hoed erover heen..? heb je toch het leuke en toch ook het veilige aangezien je zelf aangeeft dat je buiten altijd met cap rijdt. Vind het dus zeker geen gek gezicht hoor! gewoon lekker doen als je dat wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:01

Een hoed is afschuwelijk en ik vind het geen gezicht om het op buitenrit te dragen. Ik draag lekker geen cap en alleen op shows hoed.

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:04

iedereen moet doen wat hij zelf wil,maar ik vind het geen gezicht.
vind het een beetje te voor een buitenritje.

maar als jij het wel leuk vind,GEWOON DOEN! ;)

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:08

nee zeker niet het staat juist stoer! :D

Nicolevdl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:09

chipieke schreef:
@Nicolevdl: cap of geen cap is toch eigen keuze ;) zelf stap ik niet op een paard zonder cap, maar kom, het is een hele andere discussie :D

De vraag is: wat denken jullie als jullie een vrouw/meisje met een cowboyhoed buiten zien rijden?

Dus zeg ik wat ik dan denk ;)

untouched

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:37

ik weet niet wat ik zou denken als ik iemand met een cowboy hoed langs zou zien rijden :+

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:41

Ik doe dat geregeld. Ik vind het leuk en het beschermt goed tegen wind en regen. Beter dan een cap of een pet. Ik heb dan nog eentje voor in de zomer, speciaal in lichte/wind doorlatende stof, ideaal om geen zonnesteek op te lopen en toch zweet je je geen ongeluk.
Als ik een andere vrouw met een goed zie rijden, vind ik dat vooral leuk. Tja, ik ben nogal into the western style. Hier in de buurt zie je geregeld vrouwen met goed rijden.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:43

Ik vind het té.. Maarja, als jij het wil, moet je het vooral doen! :D ;)

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:43

Van alle westernruiters bij ons op stal is er maar 1 die met hoed op rijdt. Geef mij de veiligheid van mijn cap maar.... :D Ik vind het persoonlijk meer voor op wedstrijden. ;)

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:45

uhhhhhhhh,bolieke.
wat is er mis met een pet? O:) ;)

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:51

Niets mis mee hoor Mariska ;) . Ik draag ook dikwijls een pet :D . Maar als het echt regent of de zon schijnt hard, dan is een hoed wel net zo handig. En een hoed is echt western style, dat straalt iets uit, is mijn bescheiden mening :P

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 11:37

nou heel toevallig heb ik net een hoed besteld met een veiligheids cap erin, maar ik vroeg me ook af..... kan dit? maar goed ik rij toch alleen met een touwhalster en bare back pad dus mensen kijken mij toch soms al raar aan? is dit alles? whaha, dan maar voor banketstaaf rijden, lekker belangrijk joh, ik ga m opzetten en met een cap rij je ook voor joker, dat ziet er toch ook niet uit? het gaat om je veiligheid, en met regen heb ik een waxcoat aan, dan lijk ik wel een paulus de bos kabouter, niks van aan trekken wat iemand anders zegt of denkt, leuk gewoon doen die hoed meid!

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 22:19

Ik denk dan: hee, een cowboy! :))
haha, nee. :')
Ik vind het wel leuk, maar liever heb ik gewoon een capje op..

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 22:24

ik vindt ene hoed wel leuk hoor :j ..
even mijn vriend zn redenatie:

Je kan beter met een hoed rijden dat is veiliger als je dan valt scheurt/breekt ie niet en kun je hem zo weer opzetten :')

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 18:43

boedjang schreef:
nou heel toevallig heb ik net een hoed besteld met een veiligheids cap erin, maar ik vroeg me ook af..... kan dit? maar goed ik rij toch alleen met een touwhalster en bare back pad dus mensen kijken mij toch soms al raar aan? is dit alles? whaha, dan maar voor banketstaaf rijden, lekker belangrijk joh, ik ga m opzetten en met een cap rij je ook voor joker, dat ziet er toch ook niet uit? het gaat om je veiligheid, en met regen heb ik een waxcoat aan, dan lijk ik wel een paulus de bos kabouter, niks van aan trekken wat iemand anders zegt of denkt, leuk gewoon doen die hoed meid!

Helemaal mee eens, ik heb zo´n hoed gekocht op de equitana en ik moet zeggen het bevalt me goed.
Gebruik hem alleen bij zonnig weer en onze rustige buitenritjes, (voor de echte training zet ik liever mijn cap op).
Mensen vragen wel waar mijn revolvers zijn :')
Verder vind ik het er wel beter uitzien juist als je western rijd.
Whahha @Tat_jana, leuk :D

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 18:53

Tat_jana schreef:
ik vindt ene hoed wel leuk hoor :j ..
even mijn vriend zn redenatie:

Je kan beter met een hoed rijden dat is veiliger als je dan valt scheurt/breekt ie niet en kun je hem zo weer opzetten :')

:D :D :D

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 20:10

ik heb ook zo hoed.
alleen vind ik het onverantwoordelijk omdat onder het paardrijden te dragen. doe liever een cap op als je valt is de kans dat je hoofd heel is een stuk groter

divinegoddes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:57

Ik vind een cowboy hoed erg leuk staan! je kan bij een western winkel ook een speciale cap kopen waar je een cowboy hoed overheen kan dragen en zie je dan niks van..

Chewany

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:13

Niels schreef:
Een hoed is afschuwelijk en ik vind het geen gezicht om het op buitenrit te dragen. Ik draag lekker geen cap en alleen op shows hoed.

@niels....... jij kan beter maar niets op zetten want een hoed staat je ook zeker niet dus kan me voorstellen dat je zo een reactie plaatst :(:) }>

volgens mij moet je eerst aan je eigen veiligheid denken en dan pas hoe je eruit ziet !!!

tuurlijk is het heerlijk om met hoed te rijden en staat zeker niet raar of verkeerd en mensen kijken je eerst wel even aan maar als snel krijg je complimentjes en het is zeker niet afschuwelijk om een hoed te dragen

geef mij maar een cap voor de buitenritjes en de lessen en tijdens de rustige trainingen doe ik wel eens een hoed op

safety first

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:19

Chewany schreef:
[***] schreef:

@[***]....... jij kan beter maar niets op zetten want een hoed staat je ook zeker niet dus kan me voorstellen dat je zo een reactie plaatst :(:) }>

volgens mij moet je eerst aan je eigen veiligheid denken en dan pas hoe je eruit ziet !!!

tuurlijk is het heerlijk om met hoed te rijden en staat zeker niet raar of verkeerd en mensen kijken je eerst wel even aan maar als snel krijg je complimentjes en het is zeker niet afschuwelijk om een hoed te dragen

geef mij maar een cap voor de buitenritjes en de lessen en tijdens de rustige trainingen doe ik wel eens een hoed op

safety first

:P
Klopt hoor, zo'n ding staat toch bij bijna iedereen lelijk. Enfin, iig niet mijn smaak :=

Snap trouwens niet wat er lekker is aan een hoed, kan je veel beter of niks op een pet tegen de zon dragen.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:56

Niels schreef:
:P
Klopt hoor, zo'n ding staat toch bij bijna iedereen lelijk. Enfin, iig niet mijn smaak :=

Snap trouwens niet wat er lekker is aan een hoed, kan je veel beter of niks op een pet tegen de zon dragen.

Smaken verschillen gelukkig :D
Een pet tegen de zon is bij mij niet aan te raden, af en toe stoot ik mijn hoofd aan boomtakken en kan je vertellen die komen best hard aan %) .
Dus voor mij een cap of een lekkere hoed met ingebouwde cap als de zon schijnt.
P.s: Vind bij jou je hoed toch wel leuk staan hoor :P