Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Die heb je oplopen naar voren en oplopen naar achteren.DubbelDun schreef:Je hebt ook nog onderleggers van dat oranje postzegelnatmaak spulDie heb je oplopen naar voren en oplopen naar achteren.
Ik heb geen persoonlijke ervaring met alles wat je noemt, wel gebruik ik al jaren een Swayback pad, die dus alleen het midden ophoogt. En dat bevalt prima.
Antheman schreef:DubbelDun schreef:Je hebt ook nog onderleggers van dat oranje postzegelnatmaak spulDie heb je oplopen naar voren en oplopen naar achteren.
Ik heb geen persoonlijke ervaring met alles wat je noemt, wel gebruik ik al jaren een Swayback pad, die dus alleen het midden ophoogt. En dat bevalt prima.
Nee, zo'n tennisracket lijkt me niets
Lenneke_ schreef:Als je de achterkant op wil hogen lijkt me zo'n Flair korrector ideaal, die kan je voor en achter apart ophogen met lucht.
Ik rij nu ook met een luchtpad. Ik dacht een Parelli pad, maar weet het niet zeker. Voor ons werkt hij goed, maar hij bestaat uit één deel lucht (aan beide kanten één deel dus) en daardoor kan je hem niet voor of achter ophogen. Bovendien is het een groot, log ding. Maar voor ons werkt hij en dat is natuurlijk het belangrijkste.
Antheman schreef:Shyla25 schreef:Dat is waar maar als je een grote regenjas aanhebt hangt die er toch wel overheen?
Ik rij in de regen met een regenuitrijdeken, puur om mijn wolle dekje niet nat te krijgen
Wat dacht je van zweet?