Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
magda_90 schreef:Als het zadel daardoor begint te schuiven dan ligt dan past het zadel niet goed.

Ingridje16 schreef:Ik heb laatst al mijn anky;s de deur uit gedaan.
Ik reed er al amper mee omdat ze zo op de schoft lagen.
Nu laatst tijdens een buitenrit kwam dat hele dekje onder mijn zadel vandaan geschoven en verloor ik hem zo midden in mijn galop.
Had ik gelukkig een braaf paard die ik midden op straat weer kon opzadelen.
Maar nee voor mij geen anky's meer totdat ze gevormd zijn.
Sannessep schreef:Ik hoor het al weer... de meningen zijn erg verdeeld. Maar goed, er zitten mij net iets te veel negatieve reacties tussen, ik ga wel wat anders proberen. Die van eurostar ziet er ook wel goed uit, 'k ga toch maar eens in de winkel kijken denk ik.
Iedereen bedankt voor de reactie!
Ik ben eruit, dus wat mij betref mag hier een slotje op.
Als ik je een tip mag geven: zoek eens naar een PolyPad, die zijn weliswaar ook recht aan de bovenkant maar een stuk soepeler dan de ankydekjes, waardoor ze over het algemeen wel goed onder het zadel en op je paard passen en ze blijven ook goed liggen. PolyPads worden onder andere door eventingruiters gebruikt, en door hoe-heet-ze-ook-weer*, die dame die Jazz rijdt, zag ik in de nieuwe Bit. Daarnaast nemen ze SUPER zweet op