Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

levine schreef:Begrijp ik goed dat je hem bij de aankoop niet hebt laten keuren....?
Arabiertje* schreef:levine schreef:Begrijp ik goed dat je hem bij de aankoop niet hebt laten keuren....?
Nee.Hij stondt toen 7 maanden op de weide..Maar de eerste 2 maanden heeft hij er nooit last van gehad..
ik voel ook niets aan zijn pezen en hij mankt niet ofzo.gewoon onder het zadel loopt hij de laatste maand stijf
is dit cruw door ergens pijn te hebben ofzo?
ik heb al een special wolletje voor de drukking op zijn rug te verminderen.

Bubsj schreef:Bit vastpakken kan oa ook ontstaan vanuit rugproblemen.
Ts lees nou eens zelf wat je hier typt.
Longeren = geen probleem
Los = geen probleem
Zonder zadel = geen probleem
Zadel = PROBLEEM
Is het nou echt zo ongelovelijk moeilijk dit in te zien? Eerst laten controleren. Ligt hij helemaal goed, kan je naar een andere oorzaak gaan zoeken. Maar zoals jij deze situatie omschrijft lijkt me dat het met het zadelprobleem is opgelost.

Djilan schreef:Kan zijn dat er in zijn rug iets niet lekker zit wat alleen pijn doet op het moment dat je er met zadel op gaat zitten.
Heeft je paard in NL in de endurance gelopen?

Arabiertje* schreef:Ik weet wat ik typ.Maar dan vindt ik het raar dat als je op zijn rug duwd,hij niet beweegt.
hij heeft ook geen drukplekjes ofzo..Nouja ik zal de DA nog eens laten komen en een zadelmaker.
ik hoop alleen dat hij niets ergs is..
levine schreef:Ik vind het heel erg vervelend voor je. Maar nu merk je wel hoe belangrijk het wel niet is een paard te laten keurenIk zal je vooral focussen op z'n rug (Zadel!!)
Succes
Arabiertje* schreef:Bubsj schreef:Bit vastpakken kan oa ook ontstaan vanuit rugproblemen.
Ts lees nou eens zelf wat je hier typt.
Longeren = geen probleem
Los = geen probleem
Zonder zadel = geen probleem
Zadel = PROBLEEM
Is het nou echt zo ongelovelijk moeilijk dit in te zien? Eerst laten controleren. Ligt hij helemaal goed, kan je naar een andere oorzaak gaan zoeken. Maar zoals jij deze situatie omschrijft lijkt me dat het met het zadelprobleem is opgelost.
Ik weet wat ik typ.Maar dan vindt ik het raar dat als je op zijn rug duwd,hij niet beweegt.
hij heeft ook geen drukplekjes ofzo..Nouja ik zal de DA nog eens laten komen en een zadelmaker.
ik hoop alleen dat hij niets ergs is..