Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LadyLuna schreef:Bedankt voor de reactie.
Ik moet zeggen dat het MSFC certificaat oid mij ook weinig doet.
Aangezien een ander zadel van mij vorig jaar door zo'n iemand nog verkracht is.
Welke zadelmaker dan ook echt wijs is om heen te gaan weet ik ook niet aangezien er toch wel veel meningsverschillen zijn op het gebied van goede/slechte ervaring e.d.
LadyLuna schreef:Bedankt voor de reactie.
Ik moet zeggen dat het MSFC certificaat oid mij ook weinig doet.
Aangezien een ander zadel van mij vorig jaar door zo'n iemand nog verkracht is.
Welke zadelmaker dan ook echt wijs is om heen te gaan weet ik ook niet aangezien er toch wel veel meningsverschillen zijn op het gebied van goede/slechte ervaring e.d.
Lenneke_ schreef:Droge plekken zijn nooit goed. Meestal geeft dat aan dat het zadel daar teveel knelt waardoor de zweetklieren dicht gedrukt worden.
Ik zou toch eens naar een goede zadelmaker gaan. MSFC zegt voor mij niets, je kan alles wel leren op een opleiding, een zadelmaker met jarenlange ervaring heeft voor mij meer waarde.
Misschien is het wel een vrij makkelijk te verhelpen probleem.
Urielle schreef:LadyLuna, heeft je Euroriding voldoende kamerruimte voor jouw paard? De kamer van ER is relatief vrij smal, als de doornuitsteeksels van de wervels in de wending tegen de kussens gaan botsen is het ook geen wonder dat je paard niet zou willen buigen. (daar zat ik mee begin vorig jaar)
LadyLuna schreef:Dan heb jij de vraag niet gelezen![]()
Nogmaals ik vind het niet nodig dat iemand expres zo onnozel reageert, ga dan ergens in de huiskamer vervelen