Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die werkt minder snel in op de gehemelte 
DUDIEFOREVER schreef:Hallo,
ik heb een vraagje, ik weet wel dat een watertrens geloof ik minder zacht is voor de mond dan een bustrens, en hoe dunner hoe scherper.
maar wat is zachter voor de mond, dubbel of enkel- gebroken?
bedankt nog voor de reactie's !
DUDIEFOREVER schreef:het ligt iig niet aan het zadel, heb pas een zadelmakerlaten komen, en die heeft het zadel gloednieuw aangepast.
maar het komt ook niet door mij, ik vraag normaal wil je terugkomen vanuit draf naar bijvoorbeeld stap, en hij doet zijn hoofd de lucht in!
misschien door andere mensen? hij is vroeger manegepony geweest he!
DUDIEFOREVER schreef:@ russel, ik heb die man van de divoza laten komen, en daar hebben we 50 euro voor betaald, en hij zegt het heus wel als het niet goed ligt, ik heb gevraagd om een rossner en hij heeft het aangepast aan zijn rug dus.
russel schreef:DUDIEFOREVER schreef:@ russel, ik heb die man van de divoza laten komen, en daar hebben we 50 euro voor betaald, en hij zegt het heus wel als het niet goed ligt, ik heb gevraagd om een rossner en hij heeft het aangepast aan zijn rug dus.
Mmm, tja divoza heeft niet zo een goede naam op zadelpasgebied en van rossner ben ik ook niet erg gecharmeerd. Trouwens van geen enkel goedkoop zadel, de pasvorm is meestal nogal beroerd.
Zou je het niet gewoon met les oplossen, in plaats van maar een scherper brok ijzer erin te hangen? Ze zeggen wel eens: Waar de kunde ophoud, beginnen de hulpmiddelen..