Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
[HAR] Jullie ervaring met de Wintec Isabell Werth dr?mntj schreef:wat erg fijn is wat stoever is buffel leer.blijft langer mooi dan kunststof vindt ik zelf.
heb er 1 van ainsly gehad wat me erg goed beviell heb er nu een laten maken op maat bij hulsebos. type 4.
zadel zit erg fijn maar voor mij geen hulsebos meer.
wat een slechte service. mijn zadel blijkt ook niet te kloppen. moet nu weer naar een ander zadel kijken. moet vast weer geld bij.

Petra_O schreef:Ik houd erg van KN. Helaas is deze niet pas te krijgen op mijn pony en ga ik binnenkort voor een Morris and Nolan kijken. Ik heb er al veel goede dingen over gehoord. Ben benieuwd!
LinZZZZ schreef:Petra_O schreef:Ik houd erg van KN. Helaas is deze niet pas te krijgen op mijn pony en ga ik binnenkort voor een Morris and Nolan kijken. Ik heb er al veel goede dingen over gehoord. Ben benieuwd!
Ik weet niet wat je wilt uitgeven aan een zadel?
Ik heb een Sommer zadel, zijn echt goede kwaliteit zadels, te vergelijken met Kieffer.
Ik heb ook een tijd zitten dubben:
Een pony die ik weleens rijd heeft een KN zadel (weet het model niet). Dit zadel zit heerlijk. Maar je zit wel opgesloten met die dikke kniewrongen.
Van de week sprak ik iemand die zei:
Zadels waarin je zit opgesloten bijv. dat KN zadel, daar leer je niet op zitten want je word al in een bepaalde houding gedrukt.
Dus ik weet niet wat je bedoeld met zit verbeteren. Maar bij sommige zadels zit je opgesloten waardoor het lijkt dat ze je zit verbeteren. Als je dan op een ander zadel zit kan je in een keer niet meer lekker zitten.
Met mijn Sommer zadel moet ik echt wat doen om netjes te zitten.
manueeltje84 schreef:Het voordeel van deze zadels is dat ze op bijna alle paarden passen!