Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

wino schreef:Hier is de site
http://www.uwpaardverzekeren.nl/
En dan moet je naar Aanvullende producten en dan naar
product informatie ....
kim1207 schreef:mijn inboedel accepteert zadel niet.... helaas, dus zoek idd iets anders

wino schreef:Unive doet het dus ook niet. Tenzij mijn zadel regelmatig thuis lag ook niet.
Evelyne79 schreef:ik heb mijn zadel toegevoegd aan mijn inboedelverzekering, ik betaal er dus niks extra's voor. voorwaarde voor uitkering is wel dat er zichtbare braakschade aan het gebouw en eventueel de kast moet zijn.
aan de verzekering is doorgegeven waar het zadel ligt (op welk adres)

wino schreef:Ja maar ik woon nog thuis.... Dus mijn ouders zijn daar verzekerd. Ik had een nieuw zadel. Na paar maanden gejat. Dan denk je van wat is nou een zadel van 500 euro maar ben inmiddels 1000 lichter want had toch een nieuwe nodig.
krackertje schreef:Evelyne79 schreef:ik heb mijn zadel toegevoegd aan mijn inboedelverzekering, ik betaal er dus niks extra's voor. voorwaarde voor uitkering is wel dat er zichtbare braakschade aan het gebouw en eventueel de kast moet zijn.
aan de verzekering is doorgegeven waar het zadel ligt (op welk adres)
Deze voorwaardes gelden ook voor de "speciale" zadelverzekeringen die mijn inziens neerkomen op geld uit de zakklopperij.

Plus dat hun verstand hebben van paarden verzekeringen, dus zullen ze eerder je geld terug geven...