Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xLiezel schreef:Idd,wat is de functie van dit zadel dan? Volgens mij mag je gewoon met elk zadel een dressuurwedstrijd starten hoor..Behalve boomloos enzo.
nikita_benno schreef:welk merk is het?
Nibbit schreef:nikita_benno schreef:welk merk is het?
Ik dacht een Kieffer? Aan het rode merkje te zien?
xLiezel schreef:Idd,wat is de functie van dit zadel dan? Volgens mij mag je gewoon met elk zadel een dressuurwedstrijd starten hoor..Behalve boomloos enzo.
Mizora schreef:ik dacht dat het een kn was maar maakt niet uit het is een mooi zadel
maar goed, als het dan niet mag op wedstrijden, dat zou zonde zijn! MLoeser schreef:Ik ben in iedergeval verslaafd, ik vind het echt een super zadel, net als de eigenaarmaar goed, als het dan niet mag op wedstrijden, dat zou zonde zijn!
Bubsj schreef:Je mag alleen met ZWART of BRUIN tuig starten, een combi van beiden mag ook.
Karin schreef:Bubsj schreef:Je mag alleen met ZWART of BRUIN tuig starten, een combi van beiden mag ook.
Staat dat zo in de reglementen?

Mizora schreef:Je mag met iedere kleur tuig starten, er was een tijdje terug nog iemand die had met een roze hoofdstel en roze dekje (idem dito qua toestemming) gestart. Het kan de jury niet z'n voorkeur zijn maar is volledig toegestaan. Ze mogen er zelfs officieel niet voor aftrekken, maar daar kan je toch wel een punt op verliezen. Verzorging is toch een zeer vaag cijfer.