Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jij overdrijft niet.
. Jou moeder zou er dan ook bij moeten zijn; zodat zij ook het advies van de
.
nikita_benno schreef:als je zou zadel verkoopt kun je ook een ruitergilde zadel kopen volgens mij is die kwaliteit wel te doen of zijn er bokkers die dat hier wteen. volgens mij kost zo`n dressuur zadel tussen 600 en 700 euro veilzeidigheid is dus goedkoper.
Citaat:Bedankt voor de reacties.
Ik heb besloten over te stappen op een boomloos zadel omdat ik weet dat wij het financieel niet halen om een perfect passend boomzadel te kopen (bij bijvoorbeeld kootstra ).
Dus dat probleem is al de wereld uit (als die tenminsten goed past).
Maar ben blij dat ik dan niet overdrijf..

Dees schreef:Waarmee je op termijn ook in de wedstrijdring zou mogen verschijnen.
criollolover schreef:nou vind niet dat je overdrijft.....even over divoza, die zeiden dat het zadel wel goed paste?? ik ken iemand die daar gewerkt heeft, en ik weet dat divoza zijn vaste zadelmaker kwijt is....en ik weet dat er stagelopers zadels opvullen. dus heel goed van je dat je divoza niet vertrouwd. niet weer naar divoza toe gaan, hele slechte zadelservice
amondi schreef:dat is snel, in 10 minuten van probleem naar oplossing.....
Ben je altijd zo impulsief? Ik had graag meer geweten over de opmerking van je moeder..... heb jijzelf soms een hekel aan dit zadel en wil je gewoon een boomloos???
Of past het echt niet? En wat zegt de ostheopaat van het zadel?
alleen mijn moeder zegt dat ik tot die tijd nog wel op dit zadel kan rijden.