Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
Dat doen mensen je wel graag geloven, maar dat is echt niet waar...
CaylinnMae schreef:Rossner past echt niet op elk paard van KWPN tot HaflingerDat doen mensen je wel graag geloven, maar dat is echt niet waar...
[edit] Sterker nog, geen enkel zadel past op elk paard, als dat zo was, zouden er niet zoveel paarden zijn met een (zeer) slecht passend zadel
De boom van het zadel kan heel best scheef zijn
mariz schreef:Me zadel ook een Rossner heb ik dit jaar laten nakijken. De zadelmaker had er eigenlijk weinig op aan te merken er zat alleen een piepklein kuiltje aan de rechterkant van kussen, die hij weer mooi gelijk heeft gemaakt maar goed hij attendeerde me er ook op dat de boom wat scheef begon te staan, door het opstijgen. Dus dat moet ik wel in de gaten houden.

ikkiN schreef:Van Rossner hoor je vaak dat de bomen niet in orde zijn. Ik heb er zelf ook een, en helemaal na laten kijken, en opnieuw op laten vullen. De vulling is bagger
mirkip schreef:ikkiN schreef:Van Rossner hoor je vaak dat de bomen niet in orde zijn. Ik heb er zelf ook een, en helemaal na laten kijken, en opnieuw op laten vullen. De vulling is bagger
Maar de vulling ligt dan meer aan de zadelmaker dan aan het zadel dunkt me. (aangezien de zadelmaker de vulling 'inkoopt).
ipv door een individu. Er wordt bedoeld dat de standaard vulling van Rossner 'bagger' is. Om deze reden moeten veel Rossners compleet leeg gehaald worden en worden opgevuld.

mirkip schreef:ikkiN schreef:Van Rossner hoor je vaak dat de bomen niet in orde zijn. Ik heb er zelf ook een, en helemaal na laten kijken, en opnieuw op laten vullen. De vulling is bagger
Maar de vulling ligt dan meer aan de zadelmaker dan aan het zadel dunkt me. (aangezien de zadelmaker de vulling 'inkoopt).