Ze heeft een vrij hoge schoft.
Heb vandaag een Daaleman laten passen maar helas zat die 3 vingers verwijderd van de schoft.
Nou heeft Daaleman mega dunne vullining vergelijking met maar eens te noemen Hulsebos.
Kan het evt. daarliggen dat hij wat meer over de schoft valt?
Het is vakmanschap dus moet aan te passen zijn..?!?
Ik weet dat en nog een paar merken zijn met uitgesneden kamers.
Ainsley en Passier.
Zijn er misschien nog meer merken of mensen met ervaring: paard hoge schoft, welk zadel gebruik jij ?
Ik wil niet gelijk aan een nieuw zadel beginnen gezien de spieropbouw.
Paard heeft vroeger met een Ideal gelopen wat niet haar zadel was. Daar lagen dekje, gelpad en bontonderlegger onder.
Ik heb naar de rug gekeken en het stik er van de witte haartjes en witte haar plekken. Dit komt gewoon door een slecht passend zadel
wat ze heeft opgehad.Wie kan mij helpen...
Ainsly lag niet goed op mijn paard (maar goed dat zegt weinig, per paard verschillend natuurlijk). Heb je je paard al laten checken door een fysio? Met de juiste training kan atrofie weer goed worden, en dat is opzich wel prettig omdat de pasvorm qua zadels dan een stuk makkelijker is.
Schumacher, Wow en Barnsby passen ook. Met Kieffer, Wintec, Passier en Prestige heb ik juist minder goede ervaringen.
Misschien was het een trend in die tijd maar ik heb een anky gekocht omdat het goed lag en het ook nog eens lekker zit
het had bij mij net zo goed een ander merk kunnen zijn. 
Elke twee weken 65 Euro voor massage en heb twee keer een osteopaat moeten laten komen a 90 Euro. Men, wat wou ik dat ik gewoon een zadelmaker had laten komen...