Wie rijdt er ook met kwik-out's?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

cool_meisjuh

Wie rijdt er ook met kwik-out's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 18:55

Hee allemaal!
Ik rijd met Kwik-out beugels,
Zelf vind ik ze erg fijn!
Als je er afvalt klappen ze open en kun je dus niet blijven hangen

cool_meisjuh

Re: Wie rijdt er ook met kwik-out's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 18:56

Niemand??

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:57

Meld zich ook Lachen

Ik heb ze geloof ik anderhalf jaar geleden gekocht, nadat ik 2x in de beugels ben blijven hangen met een val Lachen Mijn veiligheid op 1 gezet en die beugels aangeschaft. Ze zijn erg fijn om mee te rijden en idd als je eraf valt, dan klappen ze gelijk open. Minder fijn is als je je vinger ertussen krijgt als je ze dichtklapt Dromen
Ts; Je topic staat net 2 of 3 minuten, meestal word er niet zo snel gereageerd hoor Lachen

cool_meisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 18:58

Uhu,
dat dichtklappen met je vinger ertussen is wel irritant maar ik voel me er wel beter door als ik met de beugels rijdt Haha!

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:58

zijn de randjes scherp.. ik vraag me dit af..
Het lijken me ideale beugels, maar mocht je eens met je paard onderuit slaan, en hij valt op de beugel.. zit er dan niet een enorm gat in het paard..

cool_meisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 18:59

sharoontje schreef:
Meld zich ook Lachen

Ik heb ze geloof ik anderhalf jaar geleden gekocht, nadat ik 2x in de beugels ben blijven hangen met een val Lachen Mijn veiligheid op 1 gezet en die beugels aangeschaft. Ze zijn erg fijn om mee te rijden en idd als je eraf valt, dan klappen ze gelijk open. Minder fijn is als je je vinger ertussen krijgt als je ze dichtklapt Dromen
Ts; Je topic staat net 2 of 3 minuten, meestal word er niet zo snel gereageerd hoor Lachen

Ja sorry ik ben nieuw,
nu weet ik weer iets nieuws Tong uitsteken

cool_meisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 19:00

FitzChivalry schreef:
zijn de randjes scherp.. ik vraag me dit af..
Het lijken me ideale beugels, maar mocht je eens met je paard onderuit slaan, en hij valt op de beugel.. zit er dan niet een enorm gat in het paard..

Ze zijn niet heel scherp, maar als je onderuit gaat heeft de paard wel een wond lijkt me...
Maar het zijn wel de ideale beugels vind ik zelf Haha!

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 19:01

daar was ik al bang voor.. dan ga ik toch voor de elastiekjes variant..

cool_meisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 19:02

FitzChivalry schreef:

Elastiekjes?
Ik wist niet dat die er ook waren Vork

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 19:04

FitzChivalry; Ze klappen open op het moment dat je echt van je paard afvalt, dus als je onderuit glijd lig je (meestal) nog met een been onder je paard, dan gaatie niet los, alleen als je paard opstaat en je voet zit nog in de beugel Lachen Dus echt pas als je er vanaf valt, dan hangt je hele gewicht in de beugel Lachen Verder zijn het zeker fijne én veilige beugels Lachen
Cool_meisjuh; Ze zijn juist helemaal niet scherp, alleen als je er afvalt klapt 1 kant los, maar dan moet je er ook echt afvallen en zoals ik al eerder zei, als je onderuit gaat, lig je nog met een been onder je paard/pony en dan klapt hij meestal pas open als je paard opstaat en je nog met je voet in de beugel zit Lachen

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 19:06

@ sharoontje.. ik ben koningin van de freak accidents, dus ik ga het niet riskeren.. ik ga gewoon voor de elastiekjes versie..
Ik zou het mezelf niet vergeven als er een gat in mijn pablo zit..

cool_meisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 19:07

sharoontje schreef:
FitzChivalry; Ze klappen open op het moment dat je echt van je paard afvalt, dus als je onderuit glijd lig je (meestal) nog met een been onder je paard, dan gaatie niet los, alleen als je paard opstaat en je voet zit nog in de beugel Lachen Dus echt pas als je er vanaf valt, dan hangt je hele gewicht in de beugel Lachen Verder zijn het zeker fijne én veilige beugels Lachen
Cool_meisjuh; Ze zijn juist helemaal niet scherp, alleen als je er afvalt klapt 1 kant los, maar dan moet je er ook echt afvallen en zoals ik al eerder zei, als je onderuit gaat, lig je nog met een been onder je paard/pony en dan klapt hij meestal pas open als je paard opstaat en je nog met je voet in de beugel zit Lachen

Zou kunnen dat ze nu niet meer scherp zijn, die van mij heb ik al 3 jaar, zou het kunnen dat ze weer een nieuwe uitgebracht hebben?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 19:09

Oke maakt mij niet uit hoor haha, jou keuze toch? Lachen De beugels met de elastiekjes zijn ook fijn, alleen kreeg ik het altijd voor elkaar om die dingen tijdens het rijden kwijt te raken Tong uitsteken
Ben zelf trouwens ook zo'n onbenul kwa vallen etc van een paard, heb vorig jaar dus ook een aardig abo'tje gehad op het ziekenhuis Huilen van het lachen
cool_meisjuh; Zou kunnen dat weet ik niet Lachen Heb er iig nooit problemen mee gehad en ben toch aardig wat keren onderuit gegleden en gevallen Bloos

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 19:10

FitzChivalry schreef:

Dan heb je toch getzelfde effect? Clown
die is tog ook niet helemaal dicht

cool_meisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 19:12

sharoontje schreef:
Oke maakt mij niet uit hoor haha, jou keuze toch? Lachen De beugels met de elastiekjes zijn ook fijn, alleen kreeg ik het altijd voor elkaar om die dingen tijdens het rijden kwijt te raken Tong uitsteken
Ben zelf trouwens ook zo'n onbenul kwa vallen etc van een paard, heb vorig jaar dus ook een aardig abo'tje gehad op het ziekenhuis Huilen van het lachen
cool_meisjuh; Zou kunnen dat weet ik niet Lachen Heb er iig nooit problemen mee gehad en ben toch aardig wat keren onderuit gegleden en gevallen Bloos

Okee.
Ik ben ook queen of falling hoor Bloos

cool_meisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 19:14

lovey_ou schreef:
FitzChivalry schreef:

Dan heb je toch getzelfde effect? Clown
die is tog ook niet helemaal dicht

Ik zou het niet weten...

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 19:21

lovey_ou; De kwik-outs zien er van buiten af uit als een normale beugel, je ziet ook niet dat het een veiligheids beugel is Knipoog

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 14:20

Hier meld zich nog iemand Knipoog
Ik rijd sinds kort ook met de kwik- out beugels.
Ze zien er uit als gewone beugels en ik vind het erg veilig dat de beugel openklapt zou je met je voet in de beugel blijven hangen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 09:40

RUI --> HAR.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 10:07

Ik heb ze ook, ze bevallen mij echt prima! Vorige week er af gevallen en mijn beugel was inderdaad open gegaan, het werkt dus Knipoog En wat er al gezegd is, de beugel gaat alleen open als je er echt af valt, als je met paard en al valt, gaat ie niet open lijkt mij. En met zo'n elastiekjes beugel heb je evengoed het risico dat het open gedeelte in je paard prikt dan.

m8eld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 12:19

Ik heb ze en mn zusje had ze ook maar ik vind ze verschrikkelijk irritant omdat ze altijd piepen.
Wel een veilig idee dat ze openklappen en dat is ook nog de enige reden dat ik ze heb. Nou moet ik zeggen dat sinds ik ze heb ben ik er twee keer afgevallen en ze zijn niet opengeklapt. Boos! Insmeren met olie helpt niet. Mn zusje heeft al andere veiligheidsbeugels gekocht en ik doe dat waarschijnlijk ook.

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 12:21

Ik vind ze wel fijn, ik ben er gelukkig nog niet afgevallen dus geen idee of ze open gaan Haha!. Ze piepen wel bij mij, maar goed oliën doet wonderen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 13:46

FitzChivalry schreef:

Die heb ik ook, inmiddels al een jaar of 4 Haha! Bevallen mij ook prima Lachen Alleen wel zorgen dat je regelmatig je elastieken en leertjes vervangt, ze drogen uit Lachen

niki86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 15:15

Ik heb ze nog niet maar ben zeker van plan ze te gaan halen, maar weet wel nog niet welke variant ik ga nemen.
Ik ga nog even researchen haha.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 15:17

mlvanmelle schreef:
Ik heb ze ook, ze bevallen mij echt prima! Vorige week er af gevallen en mijn beugel was inderdaad open gegaan, het werkt dus Knipoog En wat er al gezegd is, de beugel gaat alleen open als je er echt af valt, als je met paard en al valt, gaat ie niet open lijkt mij. En met zo'n elastiekjes beugel heb je evengoed het risico dat het open gedeelte in je paard prikt dan.

maar de uiteindes van de elastieken variant zijn stomp, terwijl de kwikout scherp is.. de kans op doorboren van
het paard is dus een heel stuk kleiner lijkt me