Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Maar de rhino blijft gewoon het fijnste in gebruik (ik heb die gave geruite)
Voorheen waren ze gewoon blauw. Maar goed heb nu de Amigo Lite (blauwe), Rhino Lite (groene ruit dus) Rhino Wug Medium (bruine ruit) en Rambo Wug medium (blauw, helaas niet de paarse).
Super pasvorm (nog nooit een scheefliggende ontdekt) en goed waterdicht. Djilan schreef:Ademend vermogen is volgens mij wel ongeveer gelijk. Ik heb van beide dekens een ongevoerde versie en vind de Rhino wat soepeler qua stof en het is in de praktijk sterker/scheurvaster. Blijven allebei goed liggen. Wat mijn ervaring wel is is dat de Rhino en Rambodekens ruimer vallen dan de Amigo.Maar ben met beide dekens tevreden.
Heb dus inmiddels Amigo, Rhino en Rambodekens
Citaat:Wat mijn ervaring wel is is dat de Rhino en Rambodekens ruimer vallen dan de Amigo.

grauwman schreef:Ik heb beiden mij is verteld dat de Rhino scheurvaster is. Het buitenmateriaal is beter waardoor er minder snel gaatjes en scheuren in komen. Bij de Amigo heb je daar dus eerder kans op maar als je geen sloper hebt heb je nergens last van.
Dus dan kun je de denier niet onderling vergelijken, alleen binnen de Amigo of Rhino reeks zelf.