Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

_Lott schreef:zadel is al terug naar de winkel, zou vandaag terug naar Anky gestuurd worden
dit is de 2e zadel in een week bij deze ruitershop die terug gestuurd wordt naar anky..
buster4ever schreef:jeetje..nog geen half jaar oud en gewoon al kapot..
vraag t me altijd af hoe mensen dat voor elkaar krijgen..
ik zou met bon en al terug gaan naar de winkel en gewoon een ander zadel vragen..
en anders je geld terug want je betaald je helemaal scheel aan zo'n zadel.
wel slechte zaak van anky dan
oOoKellyoOo schreef:_Lott schreef:zadel is al terug naar de winkel, zou vandaag terug naar Anky gestuurd worden
dit is de 2e zadel in een week bij deze ruitershop die terug gestuurd wordt naar anky..
Goed dat je het zadel terug heb gebracht. Maar idd wel toevallig dat het het 2de zadel is wat terug gaat. Hoop at je alles vergoed krijgt.
Heb het zelfde al eens gehad bij passier, daar zei de winkel tegen mij , je zult er welniet goed mee om gegaan zijn; paaf daar stond ik dan. De advocaat is er nu mee bezig. We wachten vrolijk af
Daan_Ordeal schreef:Belachelijk dat zo'n duur zadel zo snel kapot gaat! En blijkbaar is het niet de enige... Als je het niet door hebt verpest je zo de rug van je paard ermee. Echt een slechte zaak!
minkie schreef:tjsa kelly, als ze er maar onder uit kunnen komen. gewoon je poot stijf houden!
@ lott, even offtopic, maar ik zag in je profiel een hond Sanne, wat voor ras is dat? Ben namelijk opzoek naar zo'n type hond.
we hebben er 2 van en we willen nooit meer anders
meart schreef:....'t is een Rhodesian Ridgeback....
spelling is niet mijn sterkste kant 

Ezmee schreef:Neem je weer een Anky, met de kans dat hetzelfde gebeurd?