Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!!
; ze hadden nog een WB 3 liggen die toen op maat is gemaakt voor mijn paard, dus ik was iets sneller klaar !!

Ossie96 schreef:Ik ben ook aan het kijken voor een nieuw zadel, Hulsebos spreekt me erg aan. Ook door de positieve ervaringen die ik hier en in mijn omgeving hoor. Hoe zit het met de prijzen?
Zijn de zadels het zegmaar 'waard' qua prijs-kwaliteit verhouding?
Ossie96 schreef:Ik ben ook aan het kijken voor een nieuw zadel, Hulsebos spreekt me erg aan. Ook door de positieve ervaringen die ik hier en in mijn omgeving hoor. Hoe zit het met de prijzen?
Schangah schreef:Ossie96 schreef:Ik ben ook aan het kijken voor een nieuw zadel, Hulsebos spreekt me erg aan. Ook door de positieve ervaringen die ik hier en in mijn omgeving hoor. Hoe zit het met de prijzen?
Gebruik eens de zoekfunctie op bokt en zoek naar Hulsebos, ben bang dat je dan schrikt van de verhalen.
Schangah schreef:Ik ben ook aan het kijken voor een nieuw zadel, Hulsebos spreekt me erg aan. Ook door de positieve ervaringen die ik hier en in mijn omgeving hoor. Hoe zit het met de prijzen?
[/quote]
. Helaas moet ik mijn WB4 toch verkopen omdat ik met mijn korte pootjes (ik ben 1.58 meter
)maar net onder de zweetbladen uitkom en dan zit ik in een soort van stoelzit helaas. Ik heb nu een Wow aangeschaft en ook hier loopt mijn paardje veel beter mee en het is ook een heel fijn zadel met een zachte zit, maar voor mijn gevoel blijft de WB4 fijner; een luie stoel bijna. Zoals gezegd gaat hij dus nu in de verkoop; als er liefhebbers zijn in dit topic, PB me maar. Schangah schreef:hulsebos is zo heb ik begrepen gewoon een Ideal zadel en wordt dus in Engeland gemaakt.
En zo ver ik heb begrepen worden ze passend gemaakt en niet op maat gemaakt. Op maat gemaakte zadels hebben zelfs de boom op maat gemaakt.