Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
komt kijken, 3e me eens goed achter de oren krabben of ik het allemaal snap en nog steed wil, omdat ik waarschijnlijk nooit een goede boot zal kopen die bij mij past en dus hoogstwaarschijnlijk een gevaar op het water ga worden.
DubbelDun schreef:Als ik als no-no op het gebied van bijv. zeilen een zeilboot zou gaan kopen zou ik me 1e. eens goed inlezen in wat zeilen is, 2e. hier en daar eens mijn licht opsteken wat er bij reilen en zeilenkomt kijken, 3e me eens goed achter de oren krabben of ik het allemaal snap en nog steed wil, omdat ik waarschijnlijk nooit een goede boot zal kopen die bij mij past en dus hoogstwaarschijnlijk een gevaar op het water ga worden.
crazycactus schreef:Watdanhe... er zit wel wat meer aan een westernzadel dan die 2 riempjes, als je totaal geen sjoege hebt van hoe het allemaal hoort te zitten en te passen kan je toch best vervelende gevolgen krijgen. Hoe vaak zien we niet dat zadels op de schouders gelegt worden of dat ze gewoon niet passen.
Dan hebben de paarden na een paar maanden ineens geen zin meer om te werken door de pijn in hun lijf, dus wordt het zadel op MP gedumpt en het western rijden is dan toch niet zo leuk als ze gedacht hadden.
Terwijl als je even de boel laat nakijken of het allemaal is zoals het hoort te zijn qua pasvorm ed. je jarenlang rijplezier kan hebben van een westernzadel.
Kijk maar eens op MP en aanverwante sites hoeveel zadels er op staan die toch niet bleken te passen... het is gewoon triest.
Er staat: NIEUW westernzadel, daarbij denk ik: ze heeft er al 1tje gehad en weet ze heus wel wat ze doet, ze snapt allee ndat zadel niet