Decathlon.. wat koop jij er?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myka

Berichten: 698
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:26

L_iek schreef:
Toevallig iemand hier die het wedstrijdje van decathlon heeft?

Wedstrijdje? :P

egnie

Berichten: 2369
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: oet ut Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 10:00

Ik heb zo'n zelfopblazend matje niet de goedkoopste maar 1 daarboven. Heb er afgelopen weekend prima op geslapen.

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 11:40

Ja, ik zoek nu ook doelbewust naar een zelfopblazend, wel zo makkelijk als je niet altijd een pomp binnen bereik hebt.
Bedankt, zal er eens verder naar kijken, maar denk dat ik er gewoon eentje uitkies met een beetje dikte.

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 12:28

Siamsmeesje schreef:
Ja, ik zoek nu ook doelbewust naar een zelfopblazend, wel zo makkelijk als je niet altijd een pomp binnen bereik hebt.
Bedankt, zal er eens verder naar kijken, maar denk dat ik er gewoon eentje uitkies met een beetje dikte.


Ik heb de gele/grijze niet-zelf opblazend matje van decathlon en deze bevalt ook echt top. Hij is goedkoop, een stuk compacter en zo opgeblazen. En ligt imo veel beter dan de zelfopblazende matjes :)

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 13:24

Tja, ik heb zowel luchtbedden als zelfopblazend gehad in het verleden, en ik vond het zelfopblazende meer dan prima slapen.
Compact is gelukkig geen noodzaak, ik ga niet kamperen. Maar ik gebruik ze vooral als het zo achterlijk warm is dat slapen op de slaapkamer niet leuk meer is. En dan is weinig werk om zo'n ding om 11 uur 's avonds nog neer te leggen wel zo fijn :D

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 22:14

Arnon schreef:
L_iek schreef:
Toevallig iemand hier die het wedstrijdje van decathlon heeft?

Wedstrijdje? :P


Te snel verstuurd haha, wedstrijdjasje.

ellen_xx

Berichten: 569
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 18:39

ik heb een cap, teugels, singel, zadelbontje, halsters, poetsspullen, shirtjes, vesten, regenjas (echt super waterdicht) van de decatlon. Hier in de buurt zitten er 2 rotterdam (helaas centrum dus te duur om te parkeren) en een hele kleine in den haag. Wij rijden een keer in de zoveel tijd is naar een toe die op respectabele reisafstand is. En anders als we in belgie zijn vlakbij vakantiehuis van kennissen van ons (waar we zelf ook regelmatig heen gaan) zit er een een hele grote. Voor komende winter ga ik er weer een nieuwe winterjas halen. Heb al aardig wat regenbuien over me heen gehad met me dunne regenjas maar hij is nog steeds waterdicht.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 09:51

Ik heb gisteren voor het eerst iets besteld, een longeersingel en handschoenen.

mystery1980
Berichten: 4225
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 10:05

heb pas ook een duikpak, duikbril en flippers daar gekocht. Ben ik ook tevreden over. (was wel in frankrijk)

tessybeer
Berichten: 8
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Goedereede

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 10:26

Ik haal er altijd men rij sokken :D

nine1987

Berichten: 8324
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 10:42

Jodphurs
Chaps
Rijbroeken
Poloshirts
Dekjes
Cap
Sokken
Verzorgartikelen
Dekens

Alles voor paard en ruiter eigenlijk.. Ik ben ontzettend tevreden over de kwaliteit, maar ook over de service als er iets kapot is..

laaika1
Berichten: 55
Geregistreerd: 21-02-18

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 19:53

Ik heb 1 dekje, 1 peeskappen set, 2 halsters met touw, een poloshirt en 2 bitjes. Over alles eigenlijk verder goed tevreden. Ook nog 2 dekjes te koop staan van de decathlon die erg fijn zijn maar gaan weg wegens overstap naar eskadron. Heb toen het setje kappen gekocht en verkeerde maat gehaald. Dus mee terug geweest maar omdat kaartjes ervan af waren konden hun niets terug nemen natuurlijk. Maar om mij alsnog tegenmoet te komen een bon van €10 gekregen, erg fijne service dus!

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:00

Vorige week nog geweest :D

Sokken, waterpolo cap, badmuts, een bal voorin het zwembad en een korte zwemshort in neon roze.

purny

Berichten: 27490
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:08

Ik moet er van de week heen voor een badpak. Vind de prijzen van de Speedo's heel erg meevallen

nardxash

Berichten: 4005
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 21:34

Verkopen ze bij de decathlon ook bitstukjes die je voor het longeren kan gebruiken?

Marie111
Berichten: 4671
Geregistreerd: 15-07-10

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 21:52


nardxash

Berichten: 4005
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 21:55


Sintara

Berichten: 7397
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 21:55

Ik heb er een bit gekocht! Moest even goed vergelijken, maar het lijkt identiek aan die van de eigenaar van mijn verzorgpaard *\o/* Zaterdag uitproberen.

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 10:21

Was gister in die van Tilburg en de peeskappen set rood en blauw voor 14 euro... tis dat ik de kleuren al heb anders waren ze mee gegaan

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 11:12

Tijdens mijn vakantie in Italië heb ik daar bij de Decathlon een grote poetskoffer kunnen kopen voor 5,- :+

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 15:45

Ja Decathlon! *\o/*
Ik vind het super, haal er veel vandaan. Wel voor algemeen gebruik, want mijn minipaardjes te zijn klein voor de kleinste (shet) maat helaas.

Poetskoffer en zo’n penny blauw poetssetje :+
Rijlegging (zit heerlijk!!)
Jodphurs
Cap
Glansspray
Een dekje
En nog wel meer denk ik...

Ook nog fitness tops, die ik dagelijks draag. Kost 3 euro geloof ik, ik hou ervan! :)

Als ik aangespannen wedstrijden ga rijden (mini marathon), ga ik denk ik de body protector aanschaffen.

xelodi

Berichten: 521
Geregistreerd: 02-06-18
Woonplaats: Gelderland

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 16:03

Ik heb laatst overal gezocht naar een beachpong set, nergens te vinden en gelukkig had decathlon een hele stapel! Heerlijk gebeachpongt in Italie :):)

purny

Berichten: 27490
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 18:54

Even een andere vraag. Geven de medewerkers van decathlon ook advies? Moet morgen namelijk een badpak halen maar heb er totaal geen verstand van

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 18:56

Hangt ervanaf... In de vakantie werken ze heel vaak met jobstudenten en ik moet bekennen dat wanneer ik op watersport stond ik echt niks kende van badpakken oid. Misschien als je een verantwoordelijke aanspreekt je wel meer kans hebt op deftig advies :)

Pippaa

Berichten: 1617
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 19:05

purny schreef:
Even een andere vraag. Geven de medewerkers van decathlon ook advies? Moet morgen namelijk een badpak halen maar heb er totaal geen verstand van

Ze hebben twee categorieën, de goedkope badpakken die tot 500 gebruiksuren (geloof ik, kan ook ander aantal zijn) mee gaan en een categorie die langer dan dat mee gaat. De badpakken die langer mee gaan zijn wat meer gericht op de serieuze zwemmers, de andere voor meer recreatief. Je kan ze beide passen, sommige mensen hebben voorkeur voor het een en andere voor het ander. De maten vallen erg klein/kort omdat het een Frans merk is en de Frans een stuk korter zijn, schaam je dus niet als je een maat of 2 groter moet. Verder moet het goed aansluiten, maar zeker niet té strak zitten omdat de stof dan veel sneller slijt (geen naadjes op spanning).

Er zijn ook een aantal badpakken die heel mooi buikjes verdoezelen, dat is met name het zwarte badpak met een ribbeltjes patroon (fijne stevige stof!) of een paars/roodachtig badpak van de aquarobic afdeling (speciaal om alles goed op zn plek te houden).

Verder is het belangrijk om een badpak na gebruik na te spoelen in enkel water (zonder wasmiddel) of eventueel eens in de zoveel tijd met fijn wasmiddel, maar zeker niet te vaak ivm sneller slijten!

Als je een medewerker van de afdeling treft, zou die je wel verder moeten kunnen helpen.

Succes!