Divoza levert slecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 14:09

xLiez schreef:
Ik had een tijdje geleden via de winkel flextrainers besteld. Zou dan volgende week binnen komen. Ik heb drie weken gewacht maar hoorde helemaal niks. Toen heb ik gebeld en zeiden ze dat ze helemaal niet leverbaar waren. Dat wisten ze waarschijnlijk eerder ook wel, maargoed. Als ik dus niet gebeld had was ik nu nog aan het wachten. Erg slecht vind ik dat. Ik bestel er geen producten meer die levertijd hebben.

Herkenbaar dat. Ik bestelde er ooit een Eskadron dek. Ik heb echt weken gewacht op uitlevering. Toen het mij echt te lang ging duren heb ik gebeld en kregen ze het dek niet meer geleverd, uitverkocht dus. Prima, dat kan natuurlijk, maar had al wel veel eerder van hun een berichtje verwacht met de uitverkocht status. Het bedrag zou zsm terug gestort worden, dus niet. Ik heb ruim 7 weken moeten wachten en herhaaldelijk bellen dan eindelijk na een behoorlijk pissed off telefoontje het bedrag bijgeschreven gekregen.
Begrijp mij niet verkeerd ik was geduldig genoeg en had ook niet verwacht het de volgende dag al terug te krijgen, maar ruim 7 weken en ondertussen met de slapste excuses afgescheept te worden, daar was ik helemaal klaar mee. _-:(

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 14:35

Pancake93 schreef:
tinkert_tje schreef:
Hoezo zou het niet in de haak zijn :+
Divoza is een goed en erkend bedrijf er is vast een verklaring voor.
Ik ben al jaren klant nooit een negatieve ervaring met ze gehad.
Klantenservice is ook gewoon heel helder en regelen dingen direct als je er om vraagt.


Nou bij alle bedrijven kan wat zijn. V&D ging ook falliet.
Dus ....
whaha ja zeker

detos240
Berichten: 444
Geregistreerd: 21-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 14:50

Hier ook slechte ervaringen...…..

Hun tekst voor 12 uur besteld de volgende dag in huis klopt hier nooit!
Ik bestel wel eens wat bij hun. In de 27 jaar dat ik hier woon duurde het altijd langer dan 3 dagen.
En een keer toen het niet goed was en ik mijn geld teruggestord moest krijgen...…
Was helemaal een drama! Heb vaak moeten bellen voordat het eindelijk teruggestort werd.....
Bij alle andere on line winkels is het altijd voor 12 uur besteld volgende dag in huis.
Divoza zegt altijd dat het aan PTT ligt. Maar als het bij de andere altijd goed gaat dan vraag ik het
me af...…...

xLiez

Berichten: 1894
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 16:27

Inxs schreef:
xLiez schreef:
Ik had een tijdje geleden via de winkel flextrainers besteld. Zou dan volgende week binnen komen. Ik heb drie weken gewacht maar hoorde helemaal niks. Toen heb ik gebeld en zeiden ze dat ze helemaal niet leverbaar waren. Dat wisten ze waarschijnlijk eerder ook wel, maargoed. Als ik dus niet gebeld had was ik nu nog aan het wachten. Erg slecht vind ik dat. Ik bestel er geen producten meer die levertijd hebben.

Herkenbaar dat. Ik bestelde er ooit een Eskadron dek. Ik heb echt weken gewacht op uitlevering. Toen het mij echt te lang ging duren heb ik gebeld en kregen ze het dek niet meer geleverd, uitverkocht dus. Prima, dat kan natuurlijk, maar had al wel veel eerder van hun een berichtje verwacht met de uitverkocht status. Het bedrag zou zsm terug gestort worden, dus niet. Ik heb ruim 7 weken moeten wachten en herhaaldelijk bellen dan eindelijk na een behoorlijk pissed off telefoontje het bedrag bijgeschreven gekregen.
Begrijp mij niet verkeerd ik was geduldig genoeg en had ook niet verwacht het de volgende dag al terug te krijgen, maar ruim 7 weken en ondertussen met de slapste excuses afgescheept te worden, daar was ik helemaal klaar mee. _-:(


Ja ik was er ook goed klaar mee. Kan gebeuren natuurlijk maar dat je dan helemaal niks hoort vind ik zo vreemd. Neem aan dat ze de volgende dag gelijk zo’n product voor je bestellen en dan gelijk wel weten of het uitverkocht is of niet

x__danii

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-02-10
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 16:49

Ben al jaren klant van Divoza, nog nooit problemen gehad met ze. Heb onlangs een rijbroek besteld en ik kreeg netjes een mailtje met excuses voor de wat langere levertijd i.v.m. het zoveel jarig bestaan en de drukte die daardoor was ontstaan. Prima service!

Zou niet gelijk het slechtste denken over een winkel wanneer het leveren iets langer duurt als normaal. Er zijn natuurlijk onbetrouwbare bedrijven, maar Divoza is toch wel begrip in de paardenwereld :).

Bel ze anders even; dat is over het algemeen sneller als mailen!

detos240
Berichten: 444
Geregistreerd: 21-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 08:54

x__danii schreef:
Ben al jaren klant van Divoza, nog nooit problemen gehad met ze. Heb onlangs een rijbroek besteld en ik kreeg netjes een mailtje met excuses voor de wat langere levertijd i.v.m. het zoveel jarig bestaan en de drukte die daardoor was ontstaan. Prima service!

Zou niet gelijk het slechtste denken over een winkel wanneer het leveren iets langer duurt als normaal. Er zijn natuurlijk onbetrouwbare bedrijven, maar Divoza is toch wel begrip in de paardenwereld :).

Bel ze anders even; dat is over het algemeen sneller als mailen!


Denk ook dat het per vestiging verschilt. Ik zie dat jij in Delft woont.
Ik ben aangewezen op Leek.
En ik vind dat de levertijd wel beter kan. Had er ook eens iets besteld dan ik over een week nodig had.
Belde ik de dinsdag op waar het nu bleef. Omdat ik er uitdrukkelijk bij had gezegd dat ik het de woensdag nodig had...…. Ik had het de week ervoor op maandag besteld, dus ze hadden 9 dagen de tijd om het in orde te maken.

Elsa7
Berichten: 105
Geregistreerd: 16-07-17
Woonplaats: Onder mijn favoriete meeleessteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 09:09

Laatst iets besteld voor 19.00 uur en de volgende dag was het om 13.30 uur geleverd. Dit was wel mijn eerste bestelling, dus over verdere ervaringen met levertijden kan ik niet echt meepraten. Ik woon het dichtst bij Staphorst, dus ik ga er vanuit dat die vestiging mijn bestelling afhandelde.

Wel jammer om dan ook te horen dat het bij andere mensen soms weken kan duren voor je bestelling binnen is of je je geld teruggestort hebt. -O-

Esther_

Berichten: 3998
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: omgeving Den Bosch

Re: Divoza levert slecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 09:11

Geen problemen met Divoza, snelle levering of voldoende informatie wanneer product gekeverd kon worden. Retour sturen ook geen probleem en snel het geld terug.

Saranghea

Berichten: 284
Geregistreerd: 11-04-17

Re: Divoza levert slecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 09:43

Ik vind Divoza toch best een toppper qua verzenden. Meestal heb ik het spul binnen 1/2 dagen in huis ondanks verzending naar Duitsland, daar doen een aantal Duitse bedrijfen véél langer over. Ik heb wel de ervaring dat mailtjes niet heel snel afgewerkt worden maar als er iets is bel ik dan naar de klantenservice. Laatst ook nog snel een uur of 2 voordat het werd verzonden het leveradres veranderd.
Overigens wel een keer gehad dat ik mij af vraagde waarom het zolang duurde maar een paar uur later een mailtje ontvangen dat het artikel was uitverkocht en toen is ook direct mijn geld teruggeboekt.

daniweerd
Berichten: 1200
Geregistreerd: 27-03-09

Re: Divoza levert slecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 09:55

Ik zelf koop nooit meer iets bij Divoza, nadat ik al ajren gebruik maak van hun zadelmaker en goed tevreden was en ook altijd op tijd betaalde etc etc...had ik vorig jaar een afspraak staan voor zadelpassen die niet door kon gaan, keurig afgebeld 9 dagen voor die tijd...toch een rekening gekregen.

Heb toen gebeld en alles uitgelegt, mevrouw was ook vriendelijk en begripvol en snapte zelf ook neit waarom er een rekening gestuurd was....dus alles opgelost

2 maand later weer een rekening met dreiging van deurwaarder...weer gebeld en gevraagd waarom omdat ik toch keurig af gebeld had, bleek dat er 8 werkdagen tussen moesten zitten en bij mij was er een weekend tussen.....dus of ik die 50 euro plus aanmaningskosten even wou betalen :(

Ik heb betaald en gelijk gezegd dat ze me als goede klant nu kwijt waren en dat ze dat meer verlies bracht dan die 50 euro zadelpaskosten voor een afspraak die nooit is geweest

Nico12
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 10:01

irisdepony schreef:
Ik heb een paar weken geleden NAF producten bij Divoza besteld, maar krijg ze maar niet geleverd.
Iedere keer zeggen ze dat het aan de leverancier ligt. Maar ik heb ze nu bij een ander besteld en krijg ze wel direct.
Ik zit nog op mijn geld van hun te wachten, maar krijg het maar niet terug.
Wie heeft dit probleem ook ?
En wat kan ik er nu aan doen. heb ze al een paar mailtjes gestuurd en ze reageren maar neit.
Moet ik een advocaat sturen ? Is ook veel geld


Ik ben al klant bij Divoza toen jij nog in de luiers stond.

Super firma en kwa verzenden en garantie ongelooflijk soepel.

Waarom bel je niet op en vraag je geld terug?
Ze maken het bedrag dan onmiddellijk aan je over.

Anoniem

Re: Divoza levert slecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 10:11

Het gaat er in elk geval de laatste maanden nogal rommelig daar. Ik had een artikel bij ze besteld en aangegeven dat ik het wilde ophalen bij het postkantoor. Uiteindelijk ben in twee weken lang bijna dagelijks naar het postkantoor geweest omdat de post het pakketje kwijt was. Ik had Divoza al een paar keer heirover gemaild, maar geen reactie, dus belde ik ze na drie weken nog maar een keer om aan te geven dat ik van de post contact op moest nemen met hen omdat zij de enigen waren die een zoekopdracht konden opstarten. Divoza ging het uitzoeken, en stuurde me de volgende dag een mailtje dat mijn doosje met spullen meteen naar ze teruggestuurd was en al meer dan een week bij hun in het magazijn lag. :+ Nooit een berichtje van gehad.
Ik mailde dus terug dat ik de bestelling wilde annuleren en mijn geld terug wilde. Dat was gelukkig geen probleem. Drie dagen later krijg ik een mailtje dat het pakketje weer bij mijn postkantoor op mij ligt te wachten. _O-

hedwig1
Berichten: 120
Geregistreerd: 14-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 10:11

Hier ook slechte ervaringen met Divoza. Zo houden ze zich niet aan de wetgeving voor online verkoop.

hedwig1
Berichten: 120
Geregistreerd: 14-01-10

Re: Divoza levert slecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 10:12

Je hoort namelijk de verzendkosten ook terug te krijgen als je iets retourneert. En dat hebben ze in mijn geval niet gedaan en blijven ze weigeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 10:15

Nico12 schreef:
Ik ben al klant bij Divoza toen jij nog in de luiers stond.

Super firma en kwa verzenden en garantie ongelooflijk soepel.

Waarom bel je niet op en vraag je geld terug?
Ze maken het bedrag dan onmiddellijk aan je over.



Ik heb anders wel andere ervaringen bij Divoza. Shampooborstel gekocht, zelfde dag nog gebruikt en hij bleek kapot. Naad van het shampooresevoir had een scheurtje en daar lekte alle shampoo uit. Dus ik meteen terug naar de winkel. Kreeg daar dus mn geld niet terug "omdat het ding een tientje had gekost en met zoiets goedkoops weet je van tevoren dat hij kapot kan zijn". Dus hoezo soepele garantie?

En gebruik de zoekfunctie van Bokt maar...ben echt niet de enige die daar problemen heeft gehad. Traag of niet leveren komt ook zeer regelmatig voor.

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 10:19

xyzutu2 schreef:
Het gaat er in elk geval de laatste maanden nogal rommelig daar. Ik had een artikel bij ze besteld en aangegeven dat ik het wilde ophalen bij het postkantoor. Uiteindelijk ben in twee weken lang bijna dagelijks naar het postkantoor geweest omdat de post het pakketje kwijt was. Ik had Divoza al een paar keer heirover gemaild, maar geen reactie, dus belde ik ze na drie weken nog maar een keer om aan te geven dat ik van de post contact op moest nemen met hen omdat zij de enigen waren die een zoekopdracht konden opstarten. Divoza ging het uitzoeken, en stuurde me de volgende dag een mailtje dat mijn doosje met spullen meteen naar ze teruggestuurd was en al meer dan een week bij hun in het magazijn lag. :+ Nooit een berichtje van gehad.
Ik mailde dus terug dat ik de bestelling wilde annuleren en mijn geld terug wilde. Dat was gelukkig geen probleem. Drie dagen later krijg ik een mailtje dat het pakketje weer bij mijn postkantoor op mij ligt te wachten. _O-


Ja, dit dus!
Had bij mijn laatste bestelling ook ervoor gekozen om het bij het postkantoor op te halen. Echter bleef de track en trace staan op ''bezorger onderweg'' en op ''pakket op afhaallocatie geleverd''.
Vond ik al vreemd, maar prima, vol goede moed naar het postkantoor. Maar daar was geen pakketje!
Gebeld naar postnl, die zeiden dat ik contact op moest nemen met divoza.
Ik heb 4x aan de telefoon gehangen met Divoza, die maar bleef volhouden dat mijn pakketje bij het postkantoor lag. Uhh nee :+ Winkel in kwestie heeft namelijk het hele magazijn voor mij binnenstebuiten gekeerd, en er was echt geen pakketje!

Achteraf blijkt dat Divoza even was vergeten om voor Pakje Gemak (Wat inhoud dat jouw adres en het adres van het postkantoor op het pakket komt.) te kiezen/ daar geen contract voor heeft. In mijn geval stond dus mijn naam, met alleen het adres van het postkantoor op het pakket. Dan stuurt het postkantoor inderdaad je pakketje direct terug naar de afzender, omdat ze niemand met die naam op hun adres kennen. Uiteindelijk kreeg ik 3 weken later mijn pakket opeens thuisgestuurd? Erg vreemde gang van zaken vond ik het := Geen online divoza meer voor mij!

SweetVanille
Berichten: 1772
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Re: Divoza levert slecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 10:29

Waarom leest niemand en zegt iedereen dat ze moet bellen....? Dat heeft ze dus al zo'n 5x gedaan.....


Berichtje op Facebook plaatsen met een openbare klacht? Misschien dat ze dan WEL iets gaan doen

Kidde
Berichten: 3448
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 10:42

hedwig1 schreef:
Je hoort namelijk de verzendkosten ook terug te krijgen als je iets retourneert. En dat hebben ze in mijn geval niet gedaan en blijven ze weigeren.

Heb je wel je gehele bestelling geretourneerd? Bij het deels retourneren van je bestelling krijg je namelijk geen verzendkosten terug. Als je op de 'heenweg' al gratis verzendkosten heb gehad geldt dit ook niet.
Laatst bijgewerkt door Kidde op 11-07-18 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 10:42

Ja maar als het niet opgelost is dan lijkt het mij niet zo verkeerd om te blijven bellen tot ze eens meewerken.

Nico12
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 11:02

SweetVanille schreef:
Waarom leest niemand en zegt iedereen dat ze moet bellen....? Dat heeft ze dus al zo'n 5x gedaan.....


Berichtje op Facebook plaatsen met een openbare klacht? Misschien dat ze dan WEL iets gaan doen


Al 5 x gebeld komt echt niet geloofwaardig over, je hebt altijd (misbruik) klagers.

Als ze niet (meer) kunnen leveren op korte termijn dan in abn nederlands geld terug vragen het beste.
Ze maken geld direct over.

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 11:26

Ik vind sowieso belachelijk dat als je een artikel terugstuurt je de verzendkosten zelf moet betalen....

Heb een keer een deken gekocht, paste niet...6,95 moeten betalen voor retour en vervolgens kreeg ik twee maanden later te horen dat ze niks hadden ontvangen. Inmiddels was ik bewijsje kwijt (bewaar het meestal maar paar weken) en kon ik ook nog de deken betalen...

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 11:32

Nico12 schreef:
irisdepony schreef:
Ik heb een paar weken geleden NAF producten bij Divoza besteld, maar krijg ze maar niet geleverd.
Iedere keer zeggen ze dat het aan de leverancier ligt. Maar ik heb ze nu bij een ander besteld en krijg ze wel direct.
Ik zit nog op mijn geld van hun te wachten, maar krijg het maar niet terug.
Wie heeft dit probleem ook ?
En wat kan ik er nu aan doen. heb ze al een paar mailtjes gestuurd en ze reageren maar neit.
Moet ik een advocaat sturen ? Is ook veel geld


Ik ben al klant bij Divoza toen jij nog in de luiers stond.

Super firma en kwa verzenden en garantie ongelooflijk soepel.

Waarom bel je niet op en vraag je geld terug?
Ze maken het bedrag dan onmiddellijk aan je over.


Dat het bij jou altijd zo gaat wil niet zegen dat er geen andere ervaringen zijn

De paar keer dat ik er iets besteld heb was de kever tijd ondanks dat de producten volgens de website op voorraad waren altijd een stuk langer dan Die “voor zo laat besteld, volgende dag in huis”
En rerouren kunnen ook bizar lang duren
Verder geen problemen Met ze , maar mijn eerste keus is het niet als ik moet bestellen

Agradi ook niet trouwens
Die spannen de kroon qua levertijden :')

Samcial

Berichten: 32
Geregistreerd: 09-12-14

Re: Divoza levert slecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 12:17

Wat vervelend dat het zo loopt.. Heb zelf nog geen slechte ervaringen gehad met de Divoza..
Hopelijk lost het zich snel op!

rommulus

Berichten: 11522
Geregistreerd: 11-12-04
Woonplaats: gooi een emmer leeg volg het water daar woon ik :D

Re: Divoza levert slecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 12:33

Ik heb vaker van dit probleem gehoord en gelezen..
Mijn advies stap in de auto en rij naar de dichtst bij zijne vestiging en ga daar aan de bel trekken.
Combineer het evt met een dagje uit..
Dan heb je niet hele einden gereden voor niets (als ik het vooroordeel mag trekken dat je niet in de buurt van een vestiging woont)

SGorter
Berichten: 514
Geregistreerd: 13-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 12:38

Ik bestel ook nooit meer bij Divoza. Echt slechte klantenservice hebben ze daar zeg... ik heb 2x iets besteld, en het is 2x fout gegaan. Nooit meer Divoza voor mij, ik bestel nu alles bij de EJ echt super fijne winkel