Equestic Saddleclip ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 16:33

Ik heb het topic een tijdje terug al een x gelezen en zat er toen aan te denken om hem te kopen maar tot nu toe nog niet gedaan.

Had het er met mijn instructrice over nav dit topic en zij heeft hem wel gekocht dus morgen in de les ga ik hem eens uitproberen.

Het lijkt mij een handige controle voor het rijden, ik heb soms nog wat moeite met plaatsen wat ik precies voel.

Als het bevalt ga ik hem denk ik toch maar aanschaffen. Helaas geldt de kortingscode bij EJ niet op de saddleclip volgens mij.

nina82
Berichten: 203
Geregistreerd: 08-02-12

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:48


Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:06

Ik rijd er nu bijna 2 maand mee. Heel fijn en ook leuk dat je nu verschillen gaat zien in trainingen en bij je gevoel nu ook een “beeld” krijgt.
Ik vind het een erg handig hulpmiddel bij mn trainingen.

Zie in mn trainingen wat ik doe en wat evt nog beter kan of wat aandachtspuntjes zijn. Ben nu wel doelbewuster aan het trainen
Zo sleepte ik afgelopen zaterdag nog 4wp binnen :P

Seltje

Berichten: 3306
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Antwerpen

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 01:18

Als je een clip koopt, kan je dan met meerdere telefoons de app gebruiken of kan 1 clip maar met 1 telefoon verbinden? In wil er 1 aanschaffen en delen met de stalruiter, maar wij willen wel elks kunnen opvolgen wat er gebeurt, ook als zij mijn paard heeft gereden willen we dat beide kunnen zien.
Is dit mogelijk?

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:52

nina82 schreef:
Zag dat Felinehoi een uitgebreide review heeft gemaakt over de Equestic!
https://youtu.be/MAyWxC15pAc


Wil hem graag kijken maar 52 min -O- duurt mij veel te lang eigenlijk. Ik zelf had hem in delen gemaakt denk ik en achter elkaar geupload maar dat ben ik. Ben wel heel benieuwd

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 14:16

JoycexEnya schreef:
nina82 schreef:
Zag dat Felinehoi een uitgebreide review heeft gemaakt over de Equestic!
https://youtu.be/MAyWxC15pAc


Wil hem graag kijken maar 52 min -O- duurt mij veel te lang eigenlijk. Ik zelf had hem in delen gemaakt denk ik en achter elkaar geupload maar dat ben ik. Ben wel heel benieuwd


Ik heb een deel gekeken. Persoonlijk vind ik dat het product nog erg veel "kinderziektes" heeft zoals Feline ze noemt. Voor z'n prijs en dan nog allemaal van die foutjes. Daarnaast een handleiding met wat alles betekend zou ook handig zijn als ik zie hoeveel vragen ze zelf eerst had.

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 14:04

Bij agradi is hij in de aanbieding voor €200 mochten mensen hem aan willen schaffen

xxpetraxx
Berichten: 329
Geregistreerd: 11-10-09

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 14:09

iemand enig idee of je hem ook kunt gebruiken tijdens het mennen?
zo ja, waar moet je hem dan bevestigen?

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 14:12

xxpetraxx schreef:
iemand enig idee of je hem ook kunt gebruiken tijdens het mennen?
zo ja, waar moet je hem dan bevestigen?


Ik denk aan een onderlegger ofzo. Mooiste zou zijn aan een dekje, maar dat is weer niet praktisch met het mennen. Zo zoveel mogelijk de locatie van de clip aan het zadel proberen na te bootsen.

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 14:16

xxpetraxx schreef:
iemand enig idee of je hem ook kunt gebruiken tijdens het mennen?
zo ja, waar moet je hem dan bevestigen?


Ik gebruik hem ook altijd met longeren, gewoon aan m’n longeersingel vast of aan zo’n longeerdekje eronder en dat werkt gewoon goed bij mij.

xxpetraxx
Berichten: 329
Geregistreerd: 11-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 14:19

Moonlight17 schreef:
xxpetraxx schreef:
iemand enig idee of je hem ook kunt gebruiken tijdens het mennen?
zo ja, waar moet je hem dan bevestigen?


Ik denk aan een onderlegger ofzo. Mooiste zou zijn aan een dekje, maar dat is weer niet praktisch met het mennen. Zo zoveel mogelijk de locatie van de clip aan het zadel proberen na te bootsen.


zou bovenaan aan de staartriem een optie zijn? of aan de broek?

xxpetraxx
Berichten: 329
Geregistreerd: 11-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 14:20

kaatje89 schreef:
xxpetraxx schreef:
iemand enig idee of je hem ook kunt gebruiken tijdens het mennen?
zo ja, waar moet je hem dan bevestigen?


Ik gebruik hem ook altijd met longeren, gewoon aan m’n longeersingel vast of aan zo’n longeerdekje eronder en dat werkt gewoon goed bij mij.


op welke hoogte zet jij hem vast? (je zit met mennen natuurlijk met de lamoenstokken)

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 14:25

Afbeelding

Niet een geweldige foto maar een still uit een filmpje gemaakt. Als je goed kijkt zie je hopelijk het lampje van de clip wel.
Heb hem hier aan m’n longeersingel zitten en hier past die d’r nog wel om. Maar heb hem ook weleens aan m’n longeerdekje gedaan en dan ook weleens iets hoger.

xxpetraxx
Berichten: 329
Geregistreerd: 11-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 14:29

kaatje89 schreef:
[ [url=m/d0MQIy.png]Afbeelding[/url] ]

Niet een geweldige foto maar een still uit een filmpje gemaakt. Als je goed kijkt zie je hopelijk het lampje van de clip wel.
Heb hem hier aan m’n longeersingel zitten en hier past die d’r nog wel om. Maar heb hem ook weleens aan m’n longeerdekje gedaan en dan ook weleens iets hoger.



dankje!
ik ga hem om mijn verlanglijstje van de sint zetten <:) <:) :o

sumic

Berichten: 1874
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 11:51

Vanmorgen voor het eerst gereden met de saddle clip. Zojuist de resultaten terug bekeken. Ik vind het ontzettend interessant. Ik was even bang dat ik de grafieken niet goed zou kunnen aflezen maar de uitleg bij het vraagteken is helder en duidelijk. Ik heb nu al zin in de volgende training om te kunnen vergelijken. Het enigste wat niet lijkt te kloppen is het grote verschil in linksom en rechtsom. Ik moet 15min stappen naar de manege toe (perfecte warming Up) en dit is bijna 1 lange rechte weg. De saddle clip heeft dit als linksom geregistreerd. Dus dat brengt een beetje een scheve verhouding.
Afbeelding

IlBuono
Berichten: 383
Geregistreerd: 15-01-13

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 14:46

Weet er iemand hoe lang de korting bij Agradi geldig is? :)

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 15:56

IlBuono schreef:
Weet er iemand hoe lang de korting bij Agradi geldig is? :)


Ik kan het ook nergens op de site vinden, misschien even een mailtje sturen of via FB vragen.

Die van mij is zojuist bezorgd bij mama *\o/* helaas zit ik nog tot 5 uur op kantoor -O-

IlBuono
Berichten: 383
Geregistreerd: 15-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 16:05

NoLimit_93 schreef:
IlBuono schreef:
Weet er iemand hoe lang de korting bij Agradi geldig is? :)


Ik kan het ook nergens op de site vinden, misschien even een mailtje sturen of via FB vragen.

Die van mij is zojuist bezorgd bij mama *\o/* helaas zit ik nog tot 5 uur op kantoor -O-


Dankje voor het bekijken! Ik ga er een mailtje voor sturen ;)

lideli

Berichten: 2440
Geregistreerd: 21-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 16:24

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hebben er ook al eens mensen gebruikt gemaakt van de clip tijdens het springen?

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 16:31

In de test fase heb ik er al mee gesprongen en felinehoi heeft er ook een springles mee gereden

IlBuono
Berichten: 383
Geregistreerd: 15-01-13

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 16:34

De korting bij agradi geld tot 5 december! Had al heel snel antwoord :)

Jooliieen

Berichten: 2002
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Lettele

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 22:16

Heeft hij ook veel nut bij het springen? Of zie je alleen maar vanaf welke kant je hebt gesprongen en het aantal hindernissen?

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 11:20

Ik ga hem zaterdag uittesten met springen als het weer meewerkt.

Heb volgens de saddleclip 14 sprongen gemaakt tijdens mijn buitenrit eergisteren (pony was erg heet en stuiterbal)

ik kan het aantal sprongen linksom/rechtsom zien, bij opbouw naar tijd kan je zien wanneer je vanaf welke kant gesprongen heb. Afdruk van springen kan je niet zien, dat zou me wel interessant lijken om te weten.

sumic

Berichten: 1874
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Doornenburg

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 14:22

Zojuist 2 pony’s gelongeerd, maar helaas is de registratie niet helemaal goed gegaan. Pony 1 heeft 27 sprongen gemaakt.. en van pony 2 is maar 1 minuut geregistreerd. Jammer! Van de week maar op een andere manier bevestigen want ik denk dat het daaraan ligt.

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 15:31

Ik had met longeren een dekje onder de singel gedaan en dan gezorgd dat het randje van het dekje op de plek van het zweetblad zat, wat er uitstak aan de voorkant over de singel naar achter gevouwen.

Bij mij wilde hij eerst ook niet starten met de training en dan blijft hij op 1 min hangen. Goed stilstaan helpt en als dat niet werkt de app even geheel afsluiten en opnieuw training starten