Waar de tekna singel ergonomic te vinden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
noekiee18
Berichten: 115
Geregistreerd: 26-03-14

Waar de tekna singel ergonomic te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 11:43

Goedemorgen!

Ik zoek al een paar weken naar de singel van tekna, namelijk de pressure-Eze waffle padding zwart in 100 cm. Ik kan ze tot nu toe nergens meer leverbaar vinden, in het bruin zijn ze er nog wel maarja dat past niet bij mijn verdere uitrusting.. Iemand misschien enig idee waar ze online nog wel leverbaar zijn en evt in de winkels in boven Friesland?
Agradi heeft ze niet leverbaar en weet ook niet wanneer ze weer komen en medhorse had ik besteld, moest binnen 6 dagen in huis zijn. Maar nooit wat binnen gekregen, gemaild en je raad het al.. niet leverbaar meer.

Dus alle tips zijn welkom!

En anders evt tips voor zelfde soort singel.

alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door noekiee18 op 07-08-17 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:45

Oh ik zie dat je medhorse al had gehad. Dat was de eerste hit namelijk :P Niet goed gelezen, zag alleen Agradi.
Hier verkopen ze wel tekna zadels, misschien kunnen ze een singel ook wel bestellen?
http://www.triasequi.nl/teknazadels.php

noekiee18
Berichten: 115
Geregistreerd: 26-03-14

Re: Waar de tekna singel ergonomic te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 12:07

Ja, helaas heb ik van medhorse nog steeds mijn geld niet terug gezien, dus daar bestel ik voorlopig niks weer. Bedankt zal eens even horen!

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Waar de tekna singel ergonomic te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:20


noekiee18
Berichten: 115
Geregistreerd: 26-03-14

Re: Waar de tekna singel ergonomic te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 15:06

Ik zie nu dat ik de verkeerde singel als onderwerp heb gezet. 8)7 ik heb het verbeterd in de eerste tekst, ik zoek de pressure-eze waffle padding 8-)

noekiee18
Berichten: 115
Geregistreerd: 26-03-14

Re: Waar de tekna singel ergonomic te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 15:10

oh fijnn! bedankt!
Ik ben niet zinnig ofzo hoor :o maar zijn er misschien ook nog sites waar je gratis kunt retourneren? zodat ik even kan passen en zien of mijn paard deze wel goed keurt O:)