Maar wat zijn die zacht zeg! In mijn vorige zadel zonder vps zaten van die moosegummie inlages die zijn kneiter hard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Blijheid schreef:@Phillipa; Leuk verslag, klinkt goed
Hoe bevallen de kniewrongen? Zou je er ook een sprongetje mee kunnen maken, of zitten de wrongen op 'dressuurhoogte' en schuif je er met kortere beugels overheen?
Jullie kunnen over een tijdje ook een testverslagje van mij verwachten trouwens, Suzanne komt eind van de maand ergens ook hier langs met de Ghosts. Ik ga dr geen kopen (nouja, dat is niet het plan, of het moet echt 100% perfect zijn) maar ik vind het gewoon heel interessant om op de hoogte te zijn/blijven van alle boomloze zadels, dus de Ghosts wil ik ook graag zien en testen
pmarena schreef:Is heel normaal inderdaad
Net zoals je ook altijd tijdens hete zomerdagen en lange ritten zo'n vieze vettige zwarte rand langs je zadelplek hebt, waar het huidvet naartoe gezweten is
Kermis schreef:pmarena schreef:Is heel normaal inderdaad
Net zoals je ook altijd tijdens hete zomerdagen en lange ritten zo'n vieze vettige zwarte rand langs je zadelplek hebt, waar het huidvet naartoe gezweten is
Net de nieuwe inlages erin gedaan, wat een hels karwei! Met veel geduld os het gelukt maar ben blij dat t zit.
Waarom zijn de PU inlages zo zacht ? Geeft dit echt voldoende ruggegraadvrijheid?