__Astrid schreef:En als je daar nu echt 0,0 verstand van hebt?
Zadelmaker?
Een zadelmaker die Bates en Wintec verkoopt zou hier toch echt mee bekend moeten zijn

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
A_nouk schreef:Nee dat zou niets uit mogen maken, normaal gesproken betekend het dat of je zadel brugt en dus niet volledig aansluit op de rug of juist op die plek harder drukt waardoor het niet kan zweten...
Als je je hand onder je zadel door haalt, hoe voelt dat dan sluit het overal goed aan?
M_hartje_M schreef:__Astrid schreef:Ja... Vind die eens in België.
In belgie verkopen heel erg veel punten wintec toch?
Emmers al eens geprobeerd? volgensmij verkoopt die ook wintec
xMathilde schreef:http://www.verhoestraete.com/
Komen op mij wel over als mensen die er verstand van hebben, maar moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet persoonlijk langs ben geweest. Was wel van plan mijn nieuwe zadel hier aan te schaffen.
Ga dit even volgen want heb ook een haf met een leuke rug qua zadels.
Mizora schreef:Jammer genoeg is cair geen lucht, maar schuimrubber. En kan je er dus geen lucht bij doen (zoek het ventieltje maar). Flair is lucht.
Citaat:• Cair luchtkussens behouden hun vorm in tegenstelling tot traditionele vulling die met de tijd zal inzakken en zich onevenwichtig verdeelt.
• Cair luchtkussens hebben geen aanpassing of speciaal onderhoud nodig en vragen
geen heropvulling.
• Cair luchtkussens passen zich steeds aan de vorm van uw paard aan, terwijl het zijn
rug en schouders beweegt.
Citaat:Niet alleen het materiaal waaruit de zadels gemaakt worden maakt de producten van Wintec uniek, ook de vulling van de kussens wijkt af van de klassieke zadelmakerij. Wintec zadels zijn niet opgevuld met wol, zoals de meeste andere zadels, maar bevatten lucht binnenin. Dit is wat het bedrijf het "Cair"-systeem noemt. Waar wol samengedrukt kan worden en voor ongelijke drukverdeling kan zorgen, blijft de lucht in de kussens van wintec-zadels beweeglijk, zodat er nooit drukplekken zouden mogen ontstaan. Daarnaast moet een Wintec zadel nooit opnieuw opgevuld worden, omdat de lucht, in tegenstelling tot wol, niet aan volume verliest doorheen de jaren.
__Astrid schreef:xMathilde schreef:http://www.verhoestraete.com/
Komen op mij wel over als mensen die er verstand van hebben, maar moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet persoonlijk langs ben geweest. Was wel van plan mijn nieuwe zadel hier aan te schaffen.
Ga dit even volgen want heb ook een haf met een leuke rug qua zadels.
Daar heb ik idd al vrij goede verhalen over gehoord
Maar een (goed) nieuw lederen zadel is iets buiten budget voorlopig