Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
urosa schreef:Dekje binnen en blij mee! Echt nieuwstaat. Hij moet er alleen nog beetje ingroeienVind de kleur hem mooi staan
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Maar ik zag dat hij er ook nog nieuw is. Texas02 schreef:Allebei heel mooi, de Miraams en ook die van jou, urosa! Welke is dat?
Qua grijstinten ga ik ook voor de Crystal Grey denk ik, of de Metallic Blue. Maar op dit moment vind ik de Crystal Grey toch mooier, daar heb ik ook nog twee van op mijn vinted lijstje staanMaar ik zag dat hij er ook nog nieuw is.

ivy_power89 schreef:Ik had een pakketje van PS of Sweden binnen die we meteen gebruikt hebben.
En ik moet eerlijk zeggen, ondanks dat het een hartjes patroon betreft vind ik (en stalgenootjes) deze echt poepie sjiek![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ivy_power89 schreef:Ik had een pakketje van PS of Sweden binnen die we meteen gebruikt hebben.
En ik moet eerlijk zeggen, ondanks dat het een hartjes patroon betreft vind ik (en stalgenootjes) deze echt poepie sjiek![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
urosa schreef:ivy_power89 schreef:Ik had een pakketje van PS of Sweden binnen die we meteen gebruikt hebben.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik ben niet zo van de hartjes maar vind het wel echt een prachtige kleur blauw. Staat hem goed!