Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PreHungaro schreef:[ Afbeelding ]

Die blijft zo gaaf! Al had ik op zon gehoopt, thuis was zon en op stal niet. Echt gemeen
Maar zo is hij ook mooi!
Texas02 schreef:De Twill Luxe vandaagDie blijft zo gaaf! Al had ik op zon gehoopt, thuis was zon en op stal niet. Echt gemeen
Maar zo is hij ook mooi!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Het is geen favoriet maar ik ga hem zeker wel houden.
Ik ben zo blij dat ik deze terug heb maar dan in de dressuur maat
Echt, deze is geweldig!
Een winkel in Duitsland had nog precies eentje
DinkeyGirl schreef:Prachtig!
Hier vandaag voor het eerst met de Matt Harnacke Dark Arcus. Ik wist niet zeker of ik hem wilde houden, maar toen hij er eenmaal op lag vond ik hem toch gaaf staan!Het is geen favoriet maar ik ga hem zeker wel houden.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Texas02 schreef:The Horselet bestaat volgens mij niet meer
Ja, blij mee, dat de set straks compleet is! Er zaten ook bandages bij het dekje maar die gebruik ik niet. Ik denk dat ik ze maar ga houden, puur om de set compleet te houden. Ik heb ze eigenlijk nog niet eens bekeken, ik neem aan dat ze van PS zelf zijn maar zeker weten doe ik het niet eens eigenlijk
Als het shirtje er is zal ik even een foto maken van de hele set bij elkaar (niet op paard, ik ga hem geen bandages om doen). Misschien dat er wel een keer iemand even een foto wil maken als ik shirtje aan heb bij het dekje!
Texas02 schreef:Het zijn inderdaad PS bandages, ik wilde het nu weten ookAls het shirtje er is zal ik even een foto maken van de hele set bij elkaar (niet op paard, ik ga hem geen bandages om doen). Misschien dat er wel een keer iemand even een foto wil maken als ik shirtje aan heb bij het dekje!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zoveel werk voor een fotootje, en om heel eerlijk te zijn ben ik persoonlijk ook geen fan van bandages qua hoe het lijkt. Ik zie liever gewoon zijn benen