De rosemary op de valk staat echt praaaachtig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kleur Holunder:

Texas02 schreef:Mijn shirtjes zijn er, met de Anemone is het echt een hele goede match , nog beter dan op de fotoKleur Holunder:
[ Afbeelding ]
En bij de Orchid Bloom vind ik het niet slecht staan, al is het natuurlijk een hele andere kleur:
[ Afbeelding ]
De groene (kleur Eucalyptus) kan best bij de ES Mint al is het wel een iets andere kleur:
[ Afbeelding ]
En ook bij de Sycamore ondanks dat het een andere kleur is, de paardjes in de stof zijn donkergroen en ongeveer die kleur:
[ Afbeelding ]
En dan heb ik nog een PS lookalike van Kramer, die is zó geweldig mooi![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Dat had ik ES gevraagdd
Toen de Purple Night uitkwam, ik kreeg toen deze foto:
[ Afbeelding ]
Purple Night, Purple Gold, Black Raven
Stal_Fiore schreef:Texas02 schreef:Dat had ik ES gevraagdd
Toen de Purple Night uitkwam, ik kreeg toen deze foto:
[ Afbeelding ]
Purple Night, Purple Gold, Black Raven
Oeh dank je. Lijkt wel aardig te matchen. Wil nog een truitje voor bij dat dekje, maar kan steeds niks passends vinden.
Stal_Fiore schreef:Hij doet het niet DinkeyGirl
Wat een gave kleur is dat, ben er super blij mee!

DinkeyGirl schreef:Stal_Fiore schreef:Hij doet het niet DinkeyGirl
Hmmm gek, ik zie hem gewoon.maat was een bericht van ES dat de Purple Night kleding terug op voorraad was.
Vandaag super lekker gereden met onze nieuwe minimal greyWat een gave kleur is dat, ben er super blij mee!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Er zaten ook nog matchende bandages bij van Eskadron. Niet dat ik die gebruik maar is wel leuk voor een keertje voor een fotoshoot
[ Afbeelding ]

Texas02 schreef:Ik wilde hem ook nog wel, de Matt Harnacke. Maar ik betaal er ook geen 100 euro of nog meer voor hoor!
Je bent niet de enige die weer iets gekocht heeft, Mrs Ros heeft dat mooie groene velvet dekje in de aanbieding voor maar €25 en ik heb er gisterochtend twee besteld (ook eentje voor een vriendin)Hij kwam vandaag al binnen, en hij is zó mooi.. Misschien mag de Amazonite nu weg, maar ik moet nog vergelijken om dat zeker te weten.
. Vanochtend zegt hij; ik heb een valentijn cadeautje voor je! Komt hij af met het dekje. Zo lief!