Waar vinden jullie de kleuren terug? Ik weet dat er codes instaan, maar kan je daar op zoeken of is ed een website voor?
Dankjewel!
Edit:(ik wil er misschien ook een aantal verkopen. Iets met teveel dekjes en geen ruimte
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Dandy200 schreef:Heeft iemand misschien dit dekje te koop?[ Afbeelding ]
Oza04 schreef:Even bijgelezen! Ik ben toch heel benieuwd naar welke kleuren ik allemaal heb liggen. Alles is 2e hands en gekocht omdat ik het mooi vond. De enige kleur waarvan ik de naam weet is van de candy pink.
Waar vinden jullie de kleuren terug? Ik weet dat er codes instaan, maar kan je daar op zoeken of is ed een website voor?
Dankjewel!
Edit:(ik wil er misschien ook een aantal verkopen. Iets met teveel dekjes en geen ruimte)
Ankyaddictsaustralia. Ze hebben ook Insta weet niet of het daar ook op staat.
Moet zeggen dat de laatste collecties me wel minder aanspreken, op gegeven moment heb je alles al of vergelijkbaar. Behalve de afgelopen wintercollectie, die was imo echt heel tof! Nog niets gezien qua nieuwe collecties, hou het in de gaten ook
felicity schreef:Ik heb gisteren de nieuwe collectie op Spoga zien hangen. Ik was alleen een beetje teleurgesteld dat ik geen pad heb zien hangen. Ik hoop dat ik te vluchtig gekeken heb en er wel pads komen.
Mss waren er nog heen showmodellen van? Sanet schreef:Oh ik vind juist het type beetje tegenvallen? Zulke dekjes zijn overal al te koop. De Anky’s waren juist altijd super herkenbaar doordat ze zo uniek waren. Misschien maar een paar van oudere collecties op de kop proberen te tikken dan. Ik heb een bruin dekje van 2 seizoenen geleden denk ik, met zo’n glitter rand en dat zou ik nog wel meer van willen hebben die vind ik zo mooi.
https://hypostore.nl/anky-fw-24-dressuu ... ronze.html
Dat is/was wel soort van “uniek” aan Anky. Ik heb daar persoonlijk al zeker 30 setjes van, dus ik vind dit wel fancy! De pads van afgelopen winter (beetje fluweel-achtig, en die jij ook linkt Sanet van jaar daarvoor) waren een gave twist denk ik op die type pads, mee eens! En idd wie weet wat er nog meer komt!