ES Pistache en Lemieux Rosemary.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

_Lorette_ schreef:
Ik zocht de pistache green al heel lang (heb hem 2x bijna kunnen kopen via een Duitse site maar die verkoper wilde niet naar NL verzenden) en houd Vinted er ook steeds voor in de gaten! Maar ik wil dan net als jij de Pistache met groene (of eventueel grijze) rand, niet de witte. Ik vind deze bies echt VEEL mooier!
had voor bij de dark violet een oornetje besteld bij EJ met 40% korting. Krijg ik sowieso al degene met soundless oren binnen, maar goed prima ik vond hem mooi dus genoegen mee genomen. Is die ook nog eens veel te klein en XL bestaat niet
dus die gaat retour. Wel jammer. Texas02 schreef:Zijn de PS of Sweden Minimal Grey en Soft Lilac dezelfde kleur lila, of zit daar nog verschil in? Of is het enige verschil de bies en de kleur van de binnenkant? Als het goed is heeft de Minimal Grey een zwarte binnenkant en de Soft Lilac een witte toch?
HopeDreamer schreef:Texas02 schreef:Zijn de PS of Sweden Minimal Grey en Soft Lilac dezelfde kleur lila, of zit daar nog verschil in? Of is het enige verschil de bies en de kleur van de binnenkant? Als het goed is heeft de Minimal Grey een zwarte binnenkant en de Soft Lilac een witte toch?
De Soft Lilac is wel duidelijk wat paarser en heeft inderdaad een witte binnenkant. Of de Minimal Grey dat ook heeft weet ik niet meer...
Maartje_M schreef:
Ik heb net de minimal grey besteld nieuw met de kaartjes er nog aan, vraag me af in hoeverre deze 2 op elkaar lijken. Heeft iemand toevallig daar een vergelijkingsfoto van?