Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Farjen schreef:Het lijkt hier wel een verkooptopic
mooney schreef:Haha noviceh ik vind dit juist de moeilijkste (de wildkleur vos dan, de palomino vind ik al makkelijker en de zwart bonte kan je later helemaal alles op kwijt), maar blauw en groentinten doen het er wel lekker op (en laat ik daar nu net veel van houden)
Liez bedoel je de Atlantic ipv marine? Marine is nog het oude vierkantje. Ik heb niet het idee dat ze sinds de rechthoekjes patronen groter zijn geworden (ik heb alleen de aller nieuwste collectie niet, dus daar kan ik niet over oordelen). Mijn hele oude met stoffen singelstuk (dus oa mustard, blush, olive etc) zijn wel een fractie kleiner dan alle modellen daarna. Wellicht is het met de full anders, maar bij s/m dus geen merkbaar verschil. Mogelijk vallen ze wel wat anders door de iets dunnere stof ja.
Farjen schreef:Het lijkt hier wel een verkooptopic
annaxmaex schreef:Farjen schreef:Het lijkt hier wel een verkooptopic
Ik zeg het juist hier voordat die op marktplaats gaat, omdat ik weet dat hier de echte Lemieux die hard fans meelezen. Ik denk dat af en toe een keer iets aanbieden niks mis mee is. Maar je hele collectie of 10 dekjes aanbieden is wat anders, daar is dit topic niet voor, maar de suède blush is een limited edition geworden dus vraag ik het eerst hier