PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-25 23:29

Dankjewel! Mijn buitenrit kon door gaan, dus mijn dag was goed :D

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-25 23:31

Stal_Fiore schreef:
Die blueberry is gaaaaaaf!

Ik heb vandaag het meetmoment op stal gereden in de Plait beige.

[ Afbeelding ]

Echt zo'n prachtige en sjieke set zo! <3

En die purple vind ik ook echt gaaf, die komt nog voor ooit eens op mijn wensenlijstje haha :~

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 00:05

Die Plait Beige had ik even gemist, sorry! Heel chique, Stal_Fiore!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 17:43

Was er op de PS site niet een algemene kortingscode? Ik meen dat ik die ooit ergens had maar kan hem niet meer vinden

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 17:45

Afbeelding

Nieuwe setje te paard! Lucky heeft er nog z’n twijfels over :+

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 19:35

Eline_S_S schreef:
[ Afbeelding ]

Heel mooi! Ik vind deze ook echt geweldig op mijn merrie!

Cadanza vandaag in de ES Emerald. Zo op de foto vind ik hem prachtig maar in het echt is hij, net als de PS Atlantic echt groen.

Afbeelding
Afbeelding

Bij Hypostore is de soft rouge nu in de aanbieding (net als alle S25 dekjes) met 30% korting. Ik baal zo dat ik die striking valley net besteld had, als ik dit eerder had geweten had ik liever de soft rouge genomen :o Maar ja ik mag echt even niet meer nu.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 19:45

Ik heb nog niets besteld. Ik heb eigenlijk ook genoeg dekjes. Soft rouge weet ik niet wat ik van de kleur moet denken

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 20:00

DinkeyGirl schreef:
Eline_S_S schreef:
[ Afbeelding ]

Heel mooi! Ik vind deze ook echt geweldig op mijn merrie!

Cadanza vandaag in de ES Emerald. Zo op de foto vind ik hem prachtig maar in het echt is hij, net als de PS Atlantic echt groen.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Bij Hypostore is de soft rouge nu in de aanbieding (net als alle S25 dekjes) met 30% korting. Ik baal zo dat ik die striking valley net besteld had, als ik dit eerder had geweten had ik liever de soft rouge genomen :o Maar ja ik mag echt even niet meer nu.

Groen? :7 Ik zie hier echt geen groenige tint in.
Kun je de striking valley niet terugsturen en dan als nog de soft rouge kopen? :D

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 20:11

Eline_S_S schreef:
Kun je de striking valley niet terugsturen en dan als nog de soft rouge kopen? :D

Nee daar ben ik de eerste keer dat ik dit dekje kocht bij Hypostore ook de mist mee ingegaan. Op alle foto's die ik online zag, was hij dus zoals op bovenstaande foto's. Beetje donker turquoise toch? Dus ik dacht prachtig die wil ik! Maar hij is echt knalgroen -O- Dus had ik hem terug gestuurd want ik had toch echt iets anders in mn hoofd. Heb pasgeleden deze van een stalgenootje over kunnen nemen, eigenlijk pas toen ik hem oplegde dacht ik ja hij staat toch best sjiek.

Je moet hem echt in t echt zien denk ik om te begrijpen wat ik bedoel. Of heeft er iemand een betere foto waar je wel de kleur op ziet hoe hij echt is?

Ja daar zit ik wel over te denken :=

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 21:49

Opzich doet de naam het al toch :P Hij is ook zoals de steen emerald.
Ik heb dus nu de soft rouge en de winter shadow in dressuur binnen! Eind van de maand word ons nieuwe dressuurzadel geleverd dus dan kan ik 'aan' foto's maken :D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 22:13

Texas02 schreef:
De mooie Bordeaux voor de traditionele buitenrit op mijn verjaardag <3 Bijna was dat niet doorgegaan, maar ineens werd het droog en is het droog gebleven tot ik terug was. Dat was ook een wonder _O- Bij het maken van de foto's regende het nog, vandaar binnen _O-

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Heel wat anders: is er eigenlijk ook een shirtje bij de Lagoon Blush? Of weet iemand daar iets bij?

Zo mooi! Baal zo dat deze kleur niet meer mooi staat met mn nieuwe zadel.
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 22:15

Mooi Eline en DinkeyGirl!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 04:01

Stal_Fiore schreef:
Texas02 schreef:
De mooie Bordeaux voor de traditionele buitenrit op mijn verjaardag <3 Bijna was dat niet doorgegaan, maar ineens werd het droog en is het droog gebleven tot ik terug was. Dat was ook een wonder _O- Bij het maken van de foto's regende het nog, vandaar binnen _O-

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Heel wat anders: is er eigenlijk ook een shirtje bij de Lagoon Blush? Of weet iemand daar iets bij?

Zo mooi! Baal zo dat deze kleur niet meer mooi staat met mn nieuwe zadel.
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Dankjewel! Heb je een bruin zadel? Bruin is inderdaad niet zo mooi met de Bordeaux..

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 07:58

DinkeyGirl schreef:
Eline_S_S schreef:

Nee daar ben ik de eerste keer dat ik dit dekje kocht bij Hypostore ook de mist mee ingegaan. Op alle foto's die ik online zag, was hij dus zoals op bovenstaande foto's. Beetje donker turquoise toch? Dus ik dacht prachtig die wil ik! Maar hij is echt knalgroen -O- Dus had ik hem terug gestuurd want ik had toch echt iets anders in mn hoofd. Heb pasgeleden deze van een stalgenootje over kunnen nemen, eigenlijk pas toen ik hem oplegde dacht ik ja hij staat toch best sjiek.

Je moet hem echt in t echt zien denk ik om te begrijpen wat ik bedoel. Of heeft er iemand een betere foto waar je wel de kleur op ziet hoe hij echt is?

Ja daar zit ik wel over te denken :=

Ahh wat gek! Moet zeggen dat de endless glow inderdaad wel veel andere tinten aanneemt, afhankelijk van de hoek en het licht :') Toen ik erop zat, leek het oornetje wel oud roze, terwijl het echt meer een bruin tint is.

Afbeelding

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 09:11

Sinds ik me vergist heb in haarkleur, Google ik ook eerst de kleur naam voor ik iets koop.

Ik kocht de kleur robijnrood voor mijn haar. Op de verpakking stond een mooie bruintint met rode/ paarse gloed als voorbeeld foto.

Nu even voor jullie, Google maar eens op robijnrood :D

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 09:38

Ik google ook altijd, maar toch klopt het niet altijd met hoe het in het echt is. In het geval van de ES Emerald klopt de foto van hun website wel aardig vind ik. Robijnrood is echt tussen felrood en donkerrood in :+ Op zich wel een mooie kleur, maar als je heel iets anders verwacht.. _O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 10:12

Iemand foto's van de soft rouge op een Haflinger?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 14:00

Ik vind juist de productfoto's afwijken van de werkelijkheid, maar dat vind ik eigenlijk van alle foto's van ES
Maar het is ook echt een moeilijke kleur om op de foto te krijgen. Ik vind de werkelijke kleur het dichtst bij de bandages liggen.

Afbeelding
Afbeelding

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 14:04

Lees trouwens bij RG dat er 2 nieuwe kleuren ES aan zouden komen.

Ik heb alleen een foto van de Soft Rouge buiten op een tafeltje. Zou die evt even op kunnen zoeken als daar behoefte aan is.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 14:14

En de striking valley te paard. Ik geloof dat Lucky iets minder enthousiast is over de nieuwe setjes dan ik :D
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 16:54

Eline_S_S schreef:
En de striking valley te paard. Ik geloof dat Lucky iets minder enthousiast is over de nieuwe setjes dan ik :D
[ Afbeelding ]

Zo lijkt het wel, Lucky kijkt niet zo blij op jouw foto's _O- Maar ze staan goed hoor! :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 16:54

Blacky94 schreef:
Lees trouwens bij RG dat er 2 nieuwe kleuren ES aan zouden komen.

Ik heb alleen een foto van de Soft Rouge buiten op een tafeltje. Zou die evt even op kunnen zoeken als daar behoefte aan is.

Oeh, ben benieuwd naar de 2 nieuwe kleuren! En ik ben best benieuwd naar de foto van de Soft Rouge als het niet heel veel moeite is om te vinden!

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 17:44

Eline_S_S schreef:
[ Afbeelding ]

Lucky wil geen setjes, Lucky wil alle kleuren door elkaar }:)

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 18:02

Bielsje schreef:
Eline_S_S schreef:
[ Afbeelding ]

Lucky wil geen setjes, Lucky wil alle kleuren door elkaar }:)

_O- _O- _O-

Ik ben ook benieuwd naar de foto van de soft rouge! En naar de nieuwe kleuren :):)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 20:21

Ik heb wel het idee dat mijn telefoon het dekje op de 1e foto iets "feller" gemaakt heeft qua kleur. Op de 2e ligt ie tussen de ES Wild Rose en ES Anemone in

Afbeelding
Afbeelding