Gezocht! Zadel zeer duidelijke brede U boom en flink kussenkanaal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 16:09

Stal_Fiore schreef:
Ik heb een Graziozo op mijn haf. Wordt helemaal op maat gemaakt voor jou en je paard. Zit super fijn.
Lijkt een gedwongen zit, maar is het echt niet.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wij hebben geen koudbloed ; juist een engelse volbloed ; maar heel erg tevreden over Graziozo. Volledig op maat te maken, volledig aanpasbaar. Voor paard en ruiter.
Ik heb ervaringen met zadelmakers die alleen maar kijken of het op het paard goed is, José van Graziozo kijkt ook echt of jij goed zit, hoe het zadel veert/op de rug ligt, kan ook advies geven over een goed bijpassende singel. Ze heeft er echt verstand van, niet zomaar een zadelmaker die er een zadel op gooit. Jose kijkt ook echt naar jouw bewegingen als ruiter, hoe jij zit, wat dat doet met het zadel en wat dat doet tenopzichte van de rug van het paard. Het was een flinke uitgave, maar ik zou nooit meer anders willen.

Ingeborgx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 17:34

Hallo, passende zadel is niet zo eenvoudig... vorig jaar een connect zadel laten samenstellen samen met de zadel passer (De Zadeladviseur Marianne). Voor mijn Arabier met ronde ribben en korte rug en ik met dubbele hernia. Bladen (zijkant) zijn Connect Erasmus en de boven kan is Connect Vecchio Leisure en Connect soft singel. Beide zijn er blij mee :+:

Oeps, Zadel er snel opgelegd voor foto, normaal zit hij iets verder naar achteren

Afbeelding

Afbeelding

dieseltje09

Re: Gezocht! Zadel zeer duidelijke brede U boom en flink kussenkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-25 22:50

Dank voor iedereen zijn input! Ik heb ondertussen oplossing die niet voor de hand ligt haha maar ik heb er nu een Baloun opliggen!
En heel blij mee want het ligt als een huis!

Afbeelding
Afbeelding