Ervaringen met de Award zadels ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 21:18

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd omdat het niet aan de Boktregels voldoet

germie

Re: Ervaringen met de Award zadels ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 07:36

Ik vind dat wel heel belangrijk om duidelijk te hebben dat het om verschillende personen gaat. Ik dacht het al, maar stel ik zou in die regio een zadel zoeken, en ik zou 1 van beide personen niet bij mijn paard willen hebben, dan ben ik nog zo dat ik doodleuk vraag van ben je niet dezelfde persoon?
Maar veel mensen denken het al (zie hier op bokt) en dat kan je bedrijf echt enorm schaden.
Ik zou zelfs iets op mijn website plaatsen dat dit dan echt het enige bedrijf van mij is en dat ik niet verbonden ben met andere soortgelijke bedrijven. Alleen al puur om het voor iemand die twijfelt duidelijk te maken.
Je kunt dan geen naam noemen, maar zoiets kun je wel plaatsen.
(en dat kan de andere partij natuurlijk ook doen om de verwarring te voorkomen).

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 08:41

germie schreef:
Ik vind dat wel heel belangrijk om duidelijk te hebben dat het om verschillende personen gaat. Ik dacht het al, maar stel ik zou in die regio een zadel zoeken, en ik zou 1 van beide personen niet bij mijn paard willen hebben, dan ben ik nog zo dat ik doodleuk vraag van ben je niet dezelfde persoon?
Maar veel mensen denken het al (zie hier op bokt) en dat kan je bedrijf echt enorm schaden.
Ik zou zelfs iets op mijn website plaatsen dat dit dan echt het enige bedrijf van mij is en dat ik niet verbonden ben met andere soortgelijke bedrijven. Alleen al puur om het voor iemand die twijfelt duidelijk te maken.
Je kunt dan geen naam noemen, maar zoiets kun je wel plaatsen.
(en dat kan de andere partij natuurlijk ook doen om de verwarring te voorkomen).

Ik denk dat veel zadelmakers niet eens van het Award gedoe weten of zich er niet mee willen bemoeien. Ik weet niet wat Zadels en meer ervan weet en of ze uberhaupt weet dat ze verward wordt.. enkel omdat ze een voornaam deelt.Wat natuurlijk onwijs vervelend voor haar is, maar om nog meer twijfel weg te nemen.
Kelly Schuuring (award) werkt nog op mp als Award stabels en staat daarop dat ze nog werkt vanuit lelystad.

Ik zou Award zadels nooit verdedigen na al het leed wat ze me heb aangedaan

Daniquebyoux

Re: Ervaringen met de Award zadels ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 23:01

Mn bericht werd verwijderd vanwege fotos. Dus je zal het zelf even moeten googlen. Gewoon beide namen invullen dan zie je het vanzelf.

Dit was de tekst

Omdat Kelly Hageman een heel ander persoon is als Kelly Schuuring als je googled.
En zoals ik al zei, ik heb zelf mijn gezeik gehad met Kelly van Award dus ja, weet hoe ze eruit ziet.

Dus waarom wel dezelfde? :+

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 14:45

Nonna1984 schreef:
Zou zadelsenmeer.nl ook van deze dame zijn? Wordt aangeraden door een stalgenootje maar in mijn zoektocht meen ik dezelfde dame te herkennen?

Nee.

Zijn twee verschillende personen.

Dit heeft Kelly Hageman van Zadels en Meer op Facebook gezet :

https://www.facebook.com/share/1B8HSuWQwP/

*BELANGRIJKE MEDEDELING*

Door een klant werd ik er laatst op geattendeerd of ik er wel van op de hoogte was dat mensen denken dat ik dezelfde persoon ben als de Kelly van Award saddles, en aangezien zij schijnbaar een hoop ontevreden klanten heeft achtergelaten mensen mij dus niet vragen.‍♀️

Dus voor de duidelijkheid ik ben Kelly Hageman van Zadels en Meer uit Espel. Ik weet niet eens persoonlijk wie de Kelly Schuuring van Award/Merkzadel is, of ze überhaupt nog met zadels werken en waar ze op dit moment gevestigd zitten.. maar het lijkt me sterk dat ze ook in Espel zitten nu? Toen we beiden nog in Lelystad zaten wist ik dat er verwarring was maar dat dat nu nog een ding was, was ik niet van op de hoogte..

Als iedereen zo veel mogelijk dit mee uit de wereld wil helpen zou ik daar heel dankbaar voor zijn.