Vliegenmasker met klittenband aan binnenkant?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Century

Vliegenmasker met klittenband aan binnenkant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-25 22:08

Voor mijn paard heb ik een halster met ingebouwde vliegenkap. Fijn ook voor het stalpersoneel dat er geen extra vliegenmasker onder het halster hoeft. Helaas is mijn paard wat gevoelig voor dingen op zijn lijf en heeft hij schuurplekken achter zijn oren van dit halster, dat toch best zwaar is.
Ik heb daarom een vliegenmasker online gekocht om toch maar onder een licht halster te doen in de hoop dat het zo beter gaat. Ik snap het masker alleen niet. :') Alle vliegenmaskers die ik tot nu toe gezien heb, hebben een flap met klittenband die aan de buitenkant vastgeplakt wordt. Dus masker over de oren en op het hoofd, flappen om de wangen en vastzetten. Echter heeft deze het klittenband aan de binnenkant? Wat nog steeds mogelijk is, maar ik vind het wel gek. Komt dit vaker voor?
Ik weet zeker dat ik hem niet binnenstebuiten heb, want anders zitten de zachte delen en de naden niet aan de goede kant, en dat lijkt me nog minder logisch.

I'm so confused :')

Ook vind ik dat het masker wat dicht om de ogen zit, komt dat vaker voor? Mijn halster heeft echt stevig gaas-achtig spul dat echt uitsteekt.

Amber_anne

Re: Vliegenmasker met klittenband aan binnenkant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 22:14

Welk masker heb je precies?

Century

Re: Vliegenmasker met klittenband aan binnenkant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-25 22:14