Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
different1 schreef:Je singelstoten lijken wat naar voren getrokken te worden, en heel iets ongelijk.
Ook vind ik het heel dicht achter de ellebogen liggen, maar je zadel lijkt ook (op de foto's van de linkerkant) op de schouder te liggen, de foto's van de rechterkant lijkt dit minder.
De lengte is prima.
different1 schreef:Ik denk het wel als ik naar de onderlijn van je paard kijk, maar ik denk ook dat je (je zadelmaker) even goed naar de ophanging van je singelstoten moet kijken.
IwanLuver schreef:Hier ook weer een singel zoektocht gestart.
Dit is een Chirst singel banaan.
Hoe vinden jullie die zitten? Aan de ene kant kon er nog een gaatje aangesingeld worden.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
mcjv schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze singel?
Ik heb ook nog een crescent gevormde onderweg om te proberen, door haar bolle pens lijkt het alsof dat beter moet zitten. Die achterste singelstoot wijst hoe dan ook naar voren, welke singel ik ook pak tot nu toe.
Dit is een rechte met elastiek, maar dan wel met zo’n bolling in t midden.
Edit: hij is hier nog niet aangesingeld dus hij sluit wel nog hoger aan. Als ik ermee ging stappen leek het wel alsof ze iets tegen de singel aan kwam, maar dat deed ze bij mijn oude singel meer.
Nibbit schreef:Die singel lijkt erg breed?
Ms de Harry's horse e-motion?
Hannanas schreef:Heb je de stubben equisoft al geprobeerd?
mcjv schreef:Hannanas schreef:Heb je de stubben equisoft al geprobeerd?
Neen, dat is wel een singel die ik eerst wil proberen voordat ik hem aanschaf, vind hem een beetje duur om even uit te testen. Maar niemand in mijn omgeving die hem heeft helaas.
@celebi: ja singel zat de goede kant op, maar misschien omdat hij een maatje te groot was dat hij gek zat. Ik kon hem niet meer aansingelen zoals ik gewend ben zegmaar.