Caps die mooi staan op klein hoofd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Waidida

Caps die mooi staan op klein hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-25 10:22

Hoi allemaal,

Ik ga meteen met de deur in huis vallen. Ik heb dus een enorm klein hoofd, elke cap lijkt echt alsof ik een astronautenhelm op heb. Zeker nu dat je meer en meer die shells hebt in S, M of L, want ik zit vaak aan de kleinste liner en dan is die cap gemaakt om nog 4 maten groter te kunnen faciliteren. Ik wil geen cap met een aandraaiwieltje. Ik heb nu een kask kookie lady.

Hebben jullie tips voor bepaalde merken die mooier staan bij een klein hoofd zodat je niet een soort calimero-effect krijgt?

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 13:46

Waidida schreef:
Hoi allemaal,

Ik ga meteen met de deur in huis vallen. Ik heb dus een enorm klein hoofd, elke cap lijkt echt alsof ik een astronautenhelm op heb. Zeker nu dat je meer en meer die shells hebt in S, M of L, want ik zit vaak aan de kleinste liner en dan is die cap gemaakt om nog 4 maten groter te kunnen faciliteren. Ik wil geen cap met een aandraaiwieltje. Ik heb nu een kask kookie lady.

Hebben jullie tips voor bepaalde merken die mooier staan bij een klein hoofd zodat je niet een soort calimero-effect krijgt?

Kansloos om te vinden :o

Hier ook klein hoofd :j

Amber_anne

Re: Caps die mooi staan op klein hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 13:46

Is een Charles Owen iets?

OneLiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 13:48

Ik heb een oude,verstelbare van Harrys horse en moet zeggen dat ik het bij deze cap wel vind meevallen.
Mijn kep italia staat veel minder mooi en vind ik veel te grof.

christel0908

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 14:33

OneK ?

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 14:37

Casco Mistral

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-25 14:52

ik had hiervoor oneK, en ook al was die wel wat kleiner, nog steeds best groot op mijn hoofd. Ik wil geen aanpasbare caps. Zeker niet met zo'n wiel. Charles owen ben ik nog nergens tegengekomen om te testen helaas.
Van KASK had ik wel de op een na kleinste maat gepast en die zat best oke, maar de kleinste hadden ze toen nog niet dus kon ik niet zien of die beter was. dus heb ik uiteindelijk maar gewoon een kooki versie gekocht.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 18:58

Hier ook een heel klein hoofd, en ik heb een Casco cap voor kinderen gekocht. De verkoopster vroeg wel drie keer of ik deze echt wilde, of misschien nog wat andere caps wilde proberen, want deze was voor kinderen, maar het ding zit gewoon perfect :') Ik heb maatje 54 dacht ik.

Die van mij heeft wel een wieltje trouwens, maar dat zit bij mij perfect.

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 20:11

Hier ook kleine maat en veel caps geprobeerd.
Uiteindelijk gegaan voor een Samshield en zelfs een miss shield, waarvan ik dacht dat die juist heel groot op mijn hoofd zou lijken, past heel goed en geeft geen Calimero effect. Misschien juist door de verschillende maten schalen icm bijpassende liner een fijn zittende mooie cap kunnen vinden!

MWvd_konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-25 10:15

Ik zelf ben heel erg tevreden met de Casco Mistrall ||. Deze valt en zit goed rondom mijn kleine hoofd.