De vraag is simpel; heeft deze ook een verwisselbare boom? Als ik er naar kijk zou ik niet weten hoe het zadel open zou moeten, maar ik heb mezelf wel vaker intens dom gevonden, dus wie weet.
Het gaat om een zadel zoals dit:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardje02 schreef:Is rijden met een oud zadel echt zo erg? Ik ken echt wel genoeg western trainers en profs die paarden zowel trainen als uitbrengen met 30+ jaar oude zadels. Nooit iets slechts over gehoord ..
Paardje02 schreef:Is rijden met een oud zadel echt zo erg? Ik ken echt wel genoeg western trainers en profs die paarden zowel trainen als uitbrengen met 30+ jaar oude zadels. Nooit iets slechts over gehoord ..
maralyn schreef:Paardje02 schreef:Is rijden met een oud zadel echt zo erg? Ik ken echt wel genoeg western trainers en profs die paarden zowel trainen als uitbrengen met 30+ jaar oude zadels. Nooit iets slechts over gehoord ..
Met een houten zadel, met nieuwe vulling die echt past, nee dan maakt het niet uit.
Maar de boom zelf is van plastic, (dus niet het kopijzer)
En heb nu verschillende zadelmakers mensen zien teleurstellen omdat de boom gescheurd/gebarsten was, doordat het plastic was uitgehard.