Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Weet iemand toevallig de afmetingen van de Lemieux dressuur dekjes? Ik denk maat L, voor een paard van 1,70 iig. Ik zag net wel iets via Google, maar daar stond dat ze maar 55cm lang zijn over de rug, klopt dat wel? Want dat zou dan 7cm korter zijn dan ES, dan durf ik dat eigenlijk niet aan. Wel jammer, want ik vind de Bluebell al heel lang zo gaaf!
Farjen schreef:Lemieux heeft ook XL dekjes, maar niet in zoveel kleuren volgens mij. Ik weet dat bokker Granouk ze had voor haar Chlydesdale
IwanLuver schreef:Vraagje, weten jullie of en waar de Rioja nog ergens te koop is? Maat full dressuur
Texas02 schreef:IwanLuver schreef:Vraagje, weten jullie of en waar de Rioja nog ergens te koop is? Maat full dressuur
Ik heb je een pb gestuurd!
Zijn de Carbon Meshair dekjes fijn in gebruik? Die is namelijk nog verkrijgbaar in Bluebell, de Loire kan ik helaas nergens meer vinden. Hij blijft wel steeds in mijn hoofd zitten iig
annaxmaex schreef:Mijn paard is helaas vorige week ingespoten in beide knieën omdat het kraakbeen versleten is maar zijn koppie wil nog wel. Heel blij dat ik een tijdje terug nog een fotoshoot heb gedaan, kleuren kiwi en Chili red![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Ik ook 18" inderdaad. Maar wel op een groot en breed gebouwd paard. Kentucky en Kramer dekjes zijn beide kleiner dan ES, PS, Equito enzo, en dat ligt er allemaal niet mooi op. Dus dat vind ik wel lastig dan, om het er weer op te gokken. Als na het rijden blijkt dat het niet mooi lag, kan het niet meer terug. En ik weet niet of Lemieux nog goed verkoopt op marktplaats? Maar je verliest er toch altijd weer op ben ik bang.
annaxmaex schreef:Mijn paard is helaas vorige week ingespoten in beide knieën omdat het kraakbeen versleten is maar zijn koppie wil nog wel. Heel blij dat ik een tijdje terug nog een fotoshoot heb gedaan, kleuren kiwi en Chili red![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]