Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blacky94 schreef:Tot een (kleine) week geleden oid hadden ze nog een heel zooitje dekjes voor 29eu. Kan dat ook niet per se als duur bestempelen. Of idd een hele set met oornetje en bandages voor max zo'n 60eu (even in het oog houdend ook dat het hierbij volgens mij ook voornamelijk om dekjes van eerder 130eu ging), vind ik nog best meevallen.
Ik heb meer moeite met de 10eu verzendkostenalhoewel dat ook maar relatief is en afhankelijk van (met) hoeveel je besteld.
darkadia schreef:Texas02 schreef:Bij Agradi moet je wel mazzel hebben dat je hem op tijd hebt..annaxmaex schreef:Er stond bij voor 21:00 uur besteld vandaag verzonden geloof ik, heb het zaterdag pas nodig. Dus ik ga er vanuit dat ik het op tijd heb, hoop ikZertab schreef:Uit ervaring kan ik je vertellen dat ze echt enorm traag zijn bij Agradi
Hmm die ervaring deel ik hier niet hoor. Vrijdag iets besteld wat op voorraad was en zaterdag stonden ze hier al voor de deur. Pakket 2, bewust apart besteld ivm levertijd 2-5 werkdagen moet wel nog verstuurd worden, maar dat klopt ook helemaal met paasdagen ertussen. En eigenlijk altijd netjes binnen 1-2 dagen binnen.
Texas02 schreef:Mijn Dark Venice is binnen. Ik ga hem ook weer terug doen denk ik, ik vind hem niet echt wauw. Hij is wel mooi hoor, maar ik vind niet dat hij echt iets toevoegt naast de Midnight Blue en Monaco Blue. Ik denk er vanavond nog even over na.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ivy_power89 schreef:Maar even he.....
misschien ben ik dan de zeikerd, maar als je een dekje voor 29 euro kunt scoren en je hebt een 10tje verzendkosten (de meeste webshops in Nederland heb je 6.95 euro verzendkosten voor lage bedragen, dus dan praten we over 3,05 euro meer aan verzendkosten) Dan ben je een paar euro duurder uit dan de horselet. Het komt wel uit Sweden oid en het is geen harry's horse kwaliteit (over het algemeen)
Als je dan toch al met meer mensen besteld dan is dat 10tje toch te overzien?
Het zijn vaak wel dekjes die normaal gesproken 130 euro kosten. Dan ben je toch 90 euro goedkoper uit. Ik zie serieus echt het probleem niet.
Farjen schreef:Ik ben wel heel blij met mijn sale aankoop![]()
Hoofdstel kunnen kopen met 50% kortingIk heb ooit dit hoofdstel met black friday besteld met 20% korting ofzo en toen heeft PS mijn bestelling geannuleerd wat het was een fout op hun website. Dus wel grappig dat ik hem nu zo goedkoop heb kunnen kopen
![]()
[ Afbeelding ]
Hoofdstel kunnen kopen met 50% kortingIk heb ooit dit hoofdstel met black friday besteld met 20% korting ofzo en toen heeft PS mijn bestelling geannuleerd wat het was een fout op hun website. Dus wel grappig dat ik hem nu zo goedkoop heb kunnen kopen
![]()
[ Afbeelding ]
ivy_power89 schreef:Farjen schreef:Ik ben wel heel blij met mijn sale aankoop![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Heel sjiek die bruine kleur!! Goed gescoord!
Ik zit alleen te kijken.... moeten je bakstukken niet andersom? Dus je bit aan de achterste en neusriem aan de voorste? Ik kreeg ergens een kleine error haha
![]()
[ Afbeelding ]