PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 21:18

Mijn Dark Venice is binnen. Ik ga hem ook weer terug doen denk ik, ik vind hem niet echt wauw. Hij is wel mooi hoor, maar ik vind niet dat hij echt iets toevoegt naast de Midnight Blue en Monaco Blue. Ik denk er vanavond nog even over na.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zertab

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 21:24

Snap wat je bedoeld! Hij springt er niet echt uit.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 21:26

Blacky94 schreef:
Tot een (kleine) week geleden oid hadden ze nog een heel zooitje dekjes voor 29eu. Kan dat ook niet per se als duur bestempelen. Of idd een hele set met oornetje en bandages voor max zo'n 60eu (even in het oog houdend ook dat het hierbij volgens mij ook voornamelijk om dekjes van eerder 130eu ging), vind ik nog best meevallen.
Ik heb meer moeite met de 10eu verzendkosten :') alhoewel dat ook maar relatief is en afhankelijk van (met) hoeveel je besteld.

Oja, dat zijn ook leuke prijzen!
Mmm ja, die verzendkosten .. bij de Horselet bestelden we met een aantal om dit te drukken.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 21:27

darkadia schreef:
Texas02 schreef:
Bij Agradi moet je wel mazzel hebben dat je hem op tijd hebt..

annaxmaex schreef:
Er stond bij voor 21:00 uur besteld vandaag verzonden geloof ik, heb het zaterdag pas nodig. Dus ik ga er vanuit dat ik het op tijd heb, hoop ik

Zertab schreef:
Uit ervaring kan ik je vertellen dat ze echt enorm traag zijn bij Agradi :+

Hmm die ervaring deel ik hier niet hoor. Vrijdag iets besteld wat op voorraad was en zaterdag stonden ze hier al voor de deur. Pakket 2, bewust apart besteld ivm levertijd 2-5 werkdagen moet wel nog verstuurd worden, maar dat klopt ook helemaal met paasdagen ertussen. En eigenlijk altijd netjes binnen 1-2 dagen binnen.

Ik heb gister middag iets besteld met voor 21:00 besteld, vandaag verzonden (was op voorraad) en is nog niet verzonden..
K heb t niet snel snel nodig, maar irritant is het wel.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 21:29

Texas02 schreef:
Mijn Dark Venice is binnen. Ik ga hem ook weer terug doen denk ik, ik vind hem niet echt wauw. Hij is wel mooi hoor, maar ik vind niet dat hij echt iets toevoegt naast de Midnight Blue en Monaco Blue. Ik denk er vanavond nog even over na.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Ik snap ook wat je bedoelt. Ik vind hem wel mooi, maar ik vind mijn mist blue velvet mooier! En de Monaco blue is aparter als die op je paard ligt dan denk je echt wow wat een gaaf dekje <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 21:38

Als iemand een ES pink crystal full dressuur te koop weet of wil verkopen. Voor een normale prijs... Houd ik me aanbevolen!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 23:28

Maar even he.....
misschien ben ik dan de zeikerd, maar als je een dekje voor 29 euro kunt scoren en je hebt een 10tje verzendkosten (de meeste webshops in Nederland heb je 6.95 euro verzendkosten voor lage bedragen, dus dan praten we over 3,05 euro meer aan verzendkosten) Dan ben je een paar euro duurder uit dan de horselet. Het komt wel uit Sweden oid en het is geen harry's horse kwaliteit (over het algemeen)
Als je dan toch al met meer mensen besteld dan is dat 10tje toch te overzien?

Het zijn vaak wel dekjes die normaal gesproken 130 euro kosten. Dan ben je toch 90 euro goedkoper uit. Ik zie serieus echt het probleem niet.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 23:33

€10 vind ik ook nog wel meevallen. Eerst was het altijd €20 als ik me niet vergis, dat vond ik wel echt te veel. Bij Equito was het laatst ook €10, en het dekje was €20, dus had ik voor €30 een heel mooi dekje. Dat vind ik echt niet te duur.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 23:39

ivy_power89 schreef:
Maar even he.....
misschien ben ik dan de zeikerd, maar als je een dekje voor 29 euro kunt scoren en je hebt een 10tje verzendkosten (de meeste webshops in Nederland heb je 6.95 euro verzendkosten voor lage bedragen, dus dan praten we over 3,05 euro meer aan verzendkosten) Dan ben je een paar euro duurder uit dan de horselet. Het komt wel uit Sweden oid en het is geen harry's horse kwaliteit (over het algemeen)
Als je dan toch al met meer mensen besteld dan is dat 10tje toch te overzien?

Het zijn vaak wel dekjes die normaal gesproken 130 euro kosten. Dan ben je toch 90 euro goedkoper uit. Ik zie serieus echt het probleem niet.

Helemaal mee eens!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 01:06

Dan moet je idd wel met meerderen kunnen bestellen. Maar ik moet persoonlijk ook eerlijk zeggen dat ik, sinds ze van de oude monograms afgestapt zijn, niet zoveel meer met PS heb en eigenlijk alleen nog ES bestel. Dus alhoewel je idd gelijk hebt dat het tov bijv. 130 eu ook nog steeds heel veel scheelt, ben ik dan toch minder snel geneigd om er "voor de leuk" nog 1 voor een paar tientjes bij te bestellen. Komt bij dat ik eigenlijk 130eu voor een dekje ook gewoon idioot vind, zeker als je nagaat dat ze ooit goedkoper waren dan ES en dit dus bijna een verdubbeling van prijs is :o

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 12:33

Ik ben wel heel blij met mijn sale aankoop *\o/*
Hoofdstel kunnen kopen met 50% korting :) Ik heb ooit dit hoofdstel met black friday besteld met 20% korting ofzo en toen heeft PS mijn bestelling geannuleerd wat het was een fout op hun website. Dus wel grappig dat ik hem nu zo goedkoop heb kunnen kopen :+

Afbeelding

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 13:08

Farjen schreef:
Hoofdstel kunnen kopen met 50% korting :) Ik heb ooit dit hoofdstel met black friday besteld met 20% korting ofzo en toen heeft PS mijn bestelling geannuleerd wat het was een fout op hun website. Dus wel grappig dat ik hem nu zo goedkoop heb kunnen kopen :+

[ Afbeelding ]

Prachtig hoofdstel! <3

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 18:57

Farjen schreef:

[ Afbeelding ]

Heel sjiek die bruine kleur!! Goed gescoord!

Ik zit alleen te kijken.... moeten je bakstukken niet andersom? Dus je bit aan de achterste en neusriem aan de voorste? Ik kreeg ergens een kleine error haha

Ik koop de dekjes ook niet voor de leuk hoor, moet ze wel echt mooi vinden. Heb nog steeds meer ES omdat ik die echt mooier vind liggen en deze sneller drogen.
Maar als ik een dekje helemaal tof vind en die kost 29 of 39 euro, dan zeik ik echt niet over 10 euro verzendkosten....

Ik vind 130 euro voor een dekje echt debiel! Maar misschien komt het omdat ik 100 euro als een "magische" grens vind. Maar das met alles wat betreft paardenspullen. Onder de 100 euro denk ik er zeker nog steeds over na, maar doe ik sneller iets bestellen. Nu bestel ik eigenlijk nooit zonder korting...... maar dat is ook omdat ik denk... er wordt zo vaak korting gegeven door alle shops, dat de normale prijs dus eigenlijk al te duur is whahahaha

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 20:10

ivy_power89 schreef:
Farjen schreef:

[ Afbeelding ]

Heel sjiek die bruine kleur!! Goed gescoord!

Ik zit alleen te kijken.... moeten je bakstukken niet andersom? Dus je bit aan de achterste en neusriem aan de voorste? Ik kreeg ergens een kleine error haha

Ja ik vond het ook al raar, maar ik had me gepasseerd op de foto op de website

Afbeelding

Maar ik zie nog voorbeelden op de website staan waar het ook omgekeerd is :+ :+
Mijn andere PS hoofdstel zit ook zo, daar lijkt het logischer? Maar ik zal hem volgende keer even wisselen en kijken of dat beter zit :)
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 20:14

Farjen schreef:

[ Afbeelding ]

Wow echt super gaaf! <3 Staat hem prachtig :~

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 21:53

Vandaag de Aurora Blues een keer weer <3

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 22:22

Texas02 schreef:
Vandaag de Aurora Blues een keer weer <3

[ Afbeelding ]

Deze blijft ook zo gaaf! Als ik weer kan rijden dan gaat deze er ook weer op <3 Ik vind hem op foto's wel blauwer dan in t echt. In t echt is hij mooier!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 22:42

Hij is in het echt inderdaad wat feller, de camera pakt de kleur niet met dit bewolkte weer.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 00:17

Als iemand nog dark ocean, desert rose of de blauwe MH zoekt: hier heb ik zelf mijn ice blue opgehaald en een magenta voor een dekjesvriendin uit de VS. Dekjes zijn izgs en betrouwbaar adres!

Equestrian Stockholm
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m2242206374 ... ialbuttons

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 21:47

Ik vind dark venice wel mooi, die zou ik ook wel willen haha. Dit zijn mijn aanwinsten van de laatste tijd, de modern black met de korting pas besteld en de soft rouge met de extra korting bij Ruitergoed. Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 22:28

Ik was vandaag bij Hypostore voordat we de tulpenroute gereden hebben :) Ik heb even ES kleding gepast, dat zat goed en fijn, dus nu weet ik voor later dat ik dat kan nemen. En ik heb een aantal dekjes gezien waarvan ik graag wilde weten hoe ze in het echt zijn. Ik weet nu wel zeker dat ik de Soft Rouge niet wil en de Golden Night ook niet. De Soft Rouge was prachtig toen hij aan de wand hing, en toen pakte ik hem later nog uit het rek met ander licht erop, en het was echt zo'n verbleekte rode kleur, alsof hij te lang in de zon gelegen had en de kleur vervaagd was. En de Golden Night was niet mijn kleur in het echt. Zo heb ik nog een paar van mijn lijstje weten te strepen, dus dat is wel fijn. De Dark Ocean vond ik wel super chique, maar ik ben bang dat hij te donker gaat zijn op mijn paard. Op een lichter gekleurd paard zou ik hem echt prachtig vinden! Helaas heb ik niet alle kleuren in de winkel kunnen vinden die wel op voorraad zijn, dus die hebben ongetwijfeld in het magazijn gelegen. Ik had ze graag gezien, maar ik vond het ook raar om naar dekjes te gaan vragen waarvan ik van te voren wist dat ik ze vandaag niet ging kopen. Ook de Equito shirtjes heb ik niet kunnen vinden, daar had ik ook graag eentje van gepast. Maar ook die zou ik niet vandaag en niet daar kopen, dus dat vond ik ook raar om te vragen en heb ik ook maar niet gedaan. Wel heb ik een dekje gekocht, maar deze keer geeen ES of PS (Eskadron is het geworden, prachtige lichtgele met glitter in de stof verwerkt <3 ). Maar die mag ik hier denk ik niet laten zien _O- Ik moet zeggen, ik vond het wel heel jammer dat er van sommige kleuren gewoon 3 of 4 in de rekken hing terwijl andere kleuren dan blijkbaar alleen maar in het magazijn waren en dus niet zo te bekijken waren. Wel leuke winkel verder hoor, dat zeker!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 19:53

Kan ik iemand blij maken met Grape bandages? Zaten bij een dekje wat ik overgenomen heb, en ik gebruik ze niet. Ze kwamen in deze staat, een wasbeurt is absoluut nodig :+ Tegen verzendkosten of af te halen in Dieren!

Afbeelding

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 13:02

Wat vinden jullie, dekje houden of verkopen?

Afbeelding

Afbeelding

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 13:34

Farjen schreef:
Wat vinden jullie, dekje houden of verkopen?

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik vind het net niet. Als het een iets bleker dekje was geweest, prachtig, maar nu vind ik het net niet mooi.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 14:29

Ik vind het ook te veel oranje op oranje eerlijk gezegd