Ik heb van mijn vorige fjord nog een wowzadel liggen en ik denk dat deze best op mijn nieuwe fjordje kan passen maar daar moet natuurlijk wel even iemand naar kijken. Al is het alleen om de kussens weer op te pompen.
De zadelmakers die ik gehad heb zijn allemaal gestopt en zelf ben ik er ook al bijna 7 jaar uit dus ik loop een beetje achter wbt het merk en de zadelpassers.
Ik woon in noord Holland. Heeft iemand voor mij wat informatie over zadelpassers?
Mijn stalgenootje Nouvel wordt fijn geholpen door een wow zadelmaker/passer. Je kan haar een berichtje sturen. We zitten op het randje van Zuid Holland.
dieseltje09
Geplaatst: 22-04-25 11:24
Voor Noord Holland zou ik ook zeggen Iris vd Zaan van Iza zadelservice of Patricia Bliek van Hipica
Zelf laat ik mijn WOW doen door Patricia aangezien die vaker hier in zuid holland (westland) zit als Iris. Ben echt wel tevreden over haar service, denkt goed mee. En probeert alles om je huidige zadel passend te krijgen op je nieuwe paard en met onderdelen ook het wow netwerk te gebruiken voor 2e hands zodat je het niet voor de volle pond nieuw uit engeland hoeft te halen
Nouvel
Geplaatst: 22-04-25 15:05
Romi Eikendal kont uit Hillegom, als je niet al te hoog in NH zit komt ze daar denk ook wel. Is heel kundig, ik ben er zelf erg tevreden over.