Ervaring gevraagd over de ligging/pasvorm back on track dekens

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MyPrecious_6

Ervaring gevraagd over de ligging/pasvorm back on track dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-25 12:25

Hallo bokkers,

Ik heb het forum doorgespit alleen ik kan bijna niets vinden over ervaringen m.b.t. de ligging/pasvorm van de back on track dekens.

Ik heb al een bucas recuptex en kentucky recuptex geprobeerd, maar beide dekens trekken naar achteren of scheef en geven schuurplekken op schouder en borst. Ik denk dat dit ligt aan de ruwe stof. Andere dekens met gladde stof blijven namelijk wel goed liggen en geven geen schuurplekken.

Ik heb de back on track dekens bekeken op het internet, maar ik kan niet achterhalen of deze stof dezelfde ruwe structuur heeft als de bucas en de kentucky.

Andere tips/suggesties zijn ook welkom. Mijn paard is sportief en slank gebouwd, maar heeft best veel front en brede schouders.

Ik ben benieuwd naar ervaringen!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 15:08

Ze zijn ook niet echt glad aan de binnenkant, ik vind het fijne dekens maar niet om echt lang op te liggen, dan gaan ze hier ook schuren en schuiven.
Voor langer op ben ik het meest tevreden over de Therapy outdoor dekens van Bucas en de therapy liner, die zijn allemaal glad gevoerd, of de ionic liner van horseware, die is ook glad gevoerd.