Hieronder zie je de renaissance en de pink. Het is maar net wat je mooier vindt staan, denk dat ze allemaal goed op een valk kunnen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DinkeyGirl schreef:Heeeelp![]()
Door jullie ging ik online een beetje zoeken naar roze (en dat terwijl ik niet van de roze ben). Heb nu de Renaissance gevonden:
[ [url=m/26Gfbd.jpg]Afbeelding[/url] ]
En die pink blush die 1 van jullie had gepost maar ook nog deze:
[ [url=m/3o5jEe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand welke kleur dit is? En is hij lichter of donkerder dan die pink blush, of n beetje hetzelfde? Heeft iemand hier deze kleur en zo ja heb je een foto?![]()
Sorry hihi maar ik zie zo veel moois voorbij komen en vind het ook superleuk om alles uit te pluizen en foto's te vergelijken
Welke zou het mooiste staan op mijn paardje?
SharonIndezz schreef:Iemand hier die weet of de COB dressuur van de stardust collectie van afgelopen jaar, vergelijkbaar is met FULL monogram? Kan mij herinneren dat de stardust het jaar daarvoor extreem groot viel, maar weet niet hoe die maten zijn nu?
Stal_Fiore schreef:Vanavond heeft m’n knappie in de bronze gold gelopen. Vind deze kleur zo mooi op een haffie
[ [url=m/ILEH6z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sydney_Zorro schreef:Gisteravond hebben wij de Psos Coral gebruikt. Te gek zomers kleurtje!![]()
[ [url=m/tnj4HD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9usvL3.jpg]Afbeelding[/url] ]